cacheři ve Zlíně?

Hojte, jsem prvním rokem na UTB ve Zlíně, tak jen jestli sem nechodí někdo ze Zlína..že bychom se mohli sem tam sejít na nějakou tu kešku atd…? :slight_smile:

Já su ze Zlína.

Já studuju taky na UTB a kešky v okolí FHS mám už skoro všechny.Ale na Chárona nebo tak bych určitě vyrazila.

Já bych klidně chodil, ale nedávno jsem už na UTB dostudoval :smiley:

Myslím, že weselka doporučuje vzít si na Setkání s Cháronem tatranku :slight_smile:

Tož já su také ze Zlína a UTB jsem neštudoval, ale na keše bych s Vama zašél :smiley:

No tak to néni co řešit, beze mě to prostě neodlovíte :smiley:

no na Chárona bych určo zašel, to se dohodnem! :slight_smile: jinak já ve Zlíně mam zatim jen 3, teprve se zařizuju a rozkoukávám :smiley: .. nejdřív bych chtěl udělat tu sérii těch zlínských sportů a pak by se vidělo.. :slight_smile: ale předpokládám, že ty už asi máte, co? :slight_smile:

Já chodil do června na UTB (fai), nyní jsem na UP v OL. Přes týden pobývám na bytě v Malenovicích(začátek zlína) a neco již mám odloveno ale ty v centru zlína ještě všechny ne. Takže bych se i přidal

já nee.. Taky jsem začal s lovem teprve na konci semestru, pak už jsem zase cestoval k domovu.

Na Chárona se taky hlásím, pokud berete aj důchodce. Zlínských sportů mi taky pár zbývá, teda asi 5.

No na chárona bych byl kterýkoli víkend (po domluvě aspoň týden dopředu,abych si vzal věci z domu :slight_smile: )…

a který sporty vám komu konkrétně chyběj? :slight_smile:

Chybí mi: tenis a střelba, házená a odbíjená, OB a lezení, triatlon, lyžování (to je na Slovensku) a bonus.

tak to bychom se mohli dohodnout…tydle mi taky chybí :slight_smile:
… na odbíjený jsem byl, ale sám jsem se tam s mými 176cm nevyškrábal :smiley:

Tak to jsem na tom úplně stejně :smiley: Jednoduchá záležitost, ale moc vysoko :frowning:

tak co kdybychom teď v týdnu ve Zlíně v x lidech na některé naběhli? :slight_smile: