Co to znamená ten magnet

ahoj…
Jsem začátečník a mám ulovených jen pár keší chtěl bych se vás prosím zeptat co to znamená když u hintu je napsaná napověda magnet nebo keš je u magnetu a tak vidím to koro všude

To znamená, že na keši je nalepený magnet, který keš drží na něčem magnetickým.

děkuji moc :slight_smile:

uplne presne jsem v lednu tohoto roku na tento typ napovedy koukal jak vyoranej krtek … pamatuji si to dodnes … "cerveny magent" a ja si lamal hlavu pomerne dlouho nad tim co to znamena :wink:

Dávno, dávno již tomu, když jsme v létě 2006 lovili MichalovuS plzeňskou Pustit klíč. Hledali jsme ji tehdy načtyřikrát, protože o něčem jako "magnet" jsme coby zelenáči vůbec netušili… :wink:

A nebylo to lepší než se zeptat v debatě, co to je? Vždyť i na tom je ta poezie hledání a odhalování fikanosti různých schránek a úkrytů :wink:

Na jedné keši je nápověda "Ve spodním ze čtyř". Nevíte co by to mohlo být?

Jo… :smiley: Spodní ze čtyř. To taky znám. Vůbec jsem tu nápovědu nepochopil, nic jsme nenašli, tak jsme se přesunuli k sousední kešce. A jak jsme se od ní vraceli zpět k druhému pokusu, tak nás to praštilo do očí - no jasně - spodní ze čtyř. :slight_smile: A byla hned naše. :slight_smile:

To Sobik:
To znamena, ze si s sebou musis vzit 4 dalekohledy. Ty narovnat na sebe a pak se do nich podivat … hadej kde uvidis kesku.

hh ten hint jsem taky tenkrat nepochopil:-) ale kdyz jsme odchazeli a koukli se na to znova, tak bylo jasno. Zajímavej hint je taky "Nanutando" Tak si rikám, jestli nováček nakovej hint vůbec pochopí…

To znamená, že cache je ve spodním půllitru, které jsou naskládané nad sebou a ho musíš vypít a pak teprve najdeš :o)

Sakra, ten hint bude asi pěkný oříšek, když ani owner neví, co by to mohlo být :slight_smile:

kde ?

Pokud se nepletu tak na Jiřáku u kostela… tam mne gps nahnala do oploceného prostoru, kde evidentně keš není, takže jsem tam ráno v 7 přelezl a koukal ve spodních že čtyř… viz můj log tam někdy na jaře…