jsem studentkou Vysoké školy polytechnické Jihlava a píši bakalářskou práci na téma geocaching. V rámci praktické části provádím výzkum formou dotazníku, který má za cíl zjistit preference geokešerů, přiblížit jejich profil a také zkoumá podíl geocachingu na cestovním ruchu.
U některých otázek by byla lepší možnost vícenásobného výběru (např. v jaké společnosti nejčastěji lovíte - já to mám tak zhruba nastejno sama, s kamarádem, s dcerou, případně s kamarádem, jeho synem a mojí dcerou dohromady).
Vyplněno z čisté zvědavosti - jeden z těch horších dotazníků kde nelze odpovídat více něž 1x na otázku - jinak už je těch výzkumů začíná být poněkud přemnoženo a protože je většina jak skrz kopírák tento byl nejspíš na dlouho poslední
souhlas vyplnil jsem ale asi je to taky poslední za dlouhou dobu… kamarád dělal diplomku na tohle téma před dvěma roky a pak se to nějak rozmohlo takže zatím stačí
p.s. ne vždy se dalo rozumě označit a někdy bylo nejlepší zaškrknout vše nebo téměř vše nebo byl problém výběru u těch mnoho checkboxovek by byl lepší textovej chlívek a popsat to co si daný autor myslí… B)
To je jeden dotazník týdně, vesměs ty samé otázky. Tady už nemůže nikdo přijít na nic originálního.
Když jsem psal diplomku já, muselo se dát téma na měsíc k přezkoumání škole, která zjišťovala, jestli se to už někde neřešilo. A když jo, muselo se téma změnit nebo přidělili téma sami.
Vyplněno.
Ale za dotazník bych udělil KOULI! Ani ne tak za nemožnost výběru více možností, ale když studentka VŠ nedokáže dát dohromady všechny kraje (poslední otázka)!!!
Chybí Ústecký kraj, tak jsem vyplnil zahraničí. :@