Mám zase jednu technickou. Použil jsem uvedenou GPS při jízdě autem. Vše v pohodě, krásně naviguje, ale 2x se mi stalo, že se uvedená GPS samovolně vypla. Vždy to bylo při přepočtu navigace. Je to normální nebo je to na výměnu přístroje?
Taky se mi to občas stává, s jednou verzí firmware se vypínala (asi před rokem) docela často. Pravděpodobná příčina je v chybě v mapě (máš-li třeba víc routovatelných map přes sebe, dělá to velmi často) a ve firmware (že tak řeší chybu mapy, nedokáže to ustát). Hardware bych z toho nevinil.
Jsem v této oblasti nováček, je to má 1. gps. Nejedná se tedy o závadu přístroje ale o někou chybu v softu a tedy nemá cenu to řešit. Díky za odpověď.
To může být také tou špatnou mapou (různé důvody). Mě se Legend HCx jednou vypnul když jsem prohlížel mapu, dal vyhledávat body v okolí šipky a pak listoval nálezy, a bum…
Určitě se ujisti jestli máš nejnovější firmware, stáhni a použij Garmin WebUpdater. Po případném updatu je dobré program spustit ještě jednou a gps mezitím vypnout+zapnout!!! , tento postup opakovat dokud nebude program hlásit, že gps je aktuální. WebUpdater také nabízí hledání dodatečných updatů - určitě stáhnout a instalovat také (Unit SW a GPS SW bývají instalovány odděleně).
Update: Je velmi pravděpodobné že tvoje gps může mít zastaralý firmware (můj HCx kupovaný před dvěma měsíci měl překvapivě nejstarší verzi). Poslední aktualizace pro Venture Cx vyšla 22.5.2008 a to verze 3.00.
Jak zjistím, jaký je v GPS v současnosti firmware? Díky
Stahni si ten webupdater z www.garin.com, a ono ti to samo zkontroluje, jestli existuje novejsi firmware a pripadne ti jej tam rovnou nacpe.
WebUpdater ti to řekne, ale dá se to zjistit i v přístroji v menu/nastavení/systém - pak stisknout 1* krátce hledat a v nabídce stisknout Verze SW.
Tak jsm si teď všim, že na úvodní obrazovce, v pravém spodním rohu to píše verzi softu. Mimochodem mám tam 2.70. Jinak děkan za odpovědi. Večer to zaktualizuji.