Garmin etrex Venture Cx - stahování keší z PC do GPS

Jsem absolutní nováček, předevčírem jsem koupil GPS a včera se zaregistroval. Známej mi poradil, že jde keše z PC stahovat přes kabel rovnou do GPS. Tak jsem nainstaloval vše potřebné a ono nic. Když připojím GPS k PC tak je vidět vyměnitelní disk, na kterém je složka "gamin". Když chci z http://www.geocaching.com/ potom stáhnout nějakou keš, tak se mi uloží nový soubor s názvem keše a přípomonou .gpx do nově vytvořeného složky "gpx", který se vytvoří v adresáři "garmin". Nicméně v GPS nemůže ten bod nikde najít nebo to neumím. Poradíte? Díky

Návod na posílání by jsi našel na fóru, tohle se tu už řešilo.
Ale budiž:

1. podle návodu na geocaching.com lze nainstalovat Garmin Communicator Plugin a kliknutím na "Send to GPS" poslat rovnou do GPS
  2. lze využít zdarma služby myGarmin a po registraci posílat keše rovnou do GPS
  3. ve vyhledávání keší lze označené waypointy uložit jako soubor LOC a tento soubor pak pomocí programu Mapsource nebo EasyGPS odeslat do GPS

Je ještě x dalších způsobů, ale ty jsou složitější, pro více keší a taky se najdou popsány ve fóru.

Mapsource máš na CD s mapou a nebo zdarma stáhneš z garmin.com

Díky za odpověď, ale dělám to přesně podle bodu 1, ale v GPSce potom ty body nevidím nebo je tam neumím nainstalovat. Přitom je tam přes PC vidím.

Body se nahrávají přímo do přístroje, vejde se jich tam 500 (Venture Cx). Na výměnném disku nejsou vidět, s ním se při nahrávání bodů vůbec nepracuje. ( Tam jsou jen nahrané mapy v adresáři garmin a pokud je nastaveno tak prošlé trasy v gpx a pojmenované podle data)

Podle bodu 1:
-před prvním připojením gps nainstalovat Mapsource (z CD s mapami nebo stáhnout z garmin.com) nebo samotné Garmin USB Drivers
-připojit gps a zapnout (výměnného disku si nevšímat - mě se teda nabídne a otevře jen pokud to aktivuji v nastavení gps, ale mám HCx)