geoget2 - do ostreho provozu?

Co myslite, usadil se geoget2 uz natolik, ze by mohl byt zbaven stavu vecne alfaverze a priostrit?

Pokud považuješ systém hodnocení za natolik zralý, že už neprojde zásadní změnou, tak už jen čekáme, až Sobíkovi dopíšou návod a je to hotové :slight_smile:

No urcite by mel by zbaven tohoto privlastku. Neni to prece zadny nestabilni program!
Myslim, ze uz stejne nikdo v.1 nepouziva a na druhou stranu verim, ze i kdyz to nebude alfaverze, bude se stale vyvyjet (verim a doufam ;)) takze stejne v zajmu kazdeho uzivatele bude sledovat update, at uz bude privlastek jakykoliv.
Takze Sobiku, cekame na ten navod, at to je ta plna verze i pro zacatecniky :smiley:

:smiley: pánové, srandičky. Ne, taky jsem dneska o tom přemýšlel, že by se měl překabátit do ostré verze. Návod si neodvažuji napsat, jelikož jsem jen začátečník a zatím jsem nepronikl do "duševních pochodů jádra programu". Těším se už na alfa verzi 3.xxx

Ano :wink:

no gg2 je stabilni od zacatku a nebyly snim nikterak problemya a pokud ano vyresily je HaMuLa a cely tym velice rychle nedokazu si predstavit ze nekdo jede jeste na 1.xx verzi. Takze ja jsem pro jakosto velice spokojeny uzivatel. ktery stale obevuje nove veci co GG umi

Alfa 3.x jeste dlouho nebude. ted bude nasledovat postupny vyvoj, asi tak jako probiha u verze 2 doposud.

Změnil bych to na beta. Googlu takhle běží spousta projektů :slight_smile:

GG2 je stabilní a tudíž nevidím důvod, proč ho držet jako alfa verzi. Dal bych ho klidně jako ostrou verzi s tím, že můžeme čekat updaty… Určitě se nasbírají náměty na alfa 3.x

Znám spoustu renomovaných, velkých SW firem (a jistě nejsem sám), které by mohly být šťastné, kdyby jejich drahé produkty byly na konci jejich životnosti tak stabilní, jako je GG - a vlastně jako byl GG od uvedení do alfa verze.

Souhlasím, že GG2 je zralý na finální vydání, ale v takovém případě se musí zpomalit vydávání nových verzí. Dnes jsem GG upgradeoval 2x a to běžný uživatel asi chtít nebude.