geovýlety a volný čas v Českých Budějovicích.

Je tu někdo z ČB a okolí , kdo by jezdil po okolí a společně s dalšíma kačerama hledal kešky,někdo kdo by chodil občas se sportovně vyžít v ČB-tenis,hal.fotbal,volejbal apod.?:slight_smile:

nikdo z čb a okolí??tomu nevěřím

zajdi na www.geojih.cz tam najdeš někoho spíš :wink:

Ahoj, já jsem z městečka kousek od ČB. Protože teď studuju přímo v Budějkách a mám několik dir v rozvrhu, dala jsem se na hledání cachí (bohužel bez GPS) :-).

tak neni problém hledat společně

Ahoj tak to bychom mohli byt triclenna skupinka pridal bych se taky :wink:

Méďulové (1 ks) nabízí někdy v pondělí též svou geospolečnost a rady zařáteřníkům

Přesouvám z Garmin do "Hledám společnost". :wink:

paráda.a co udělat v čb nějaký sraz a vyrazit společně na hledání kešek co?

vždyt v budějcích eventy jsou.:smiley:

nemyslíme event ale prostě sejít se pár kačerů a jít hledat kešky nebo společně vyrazit sportovat

Já jsem pro :slight_smile:

Nápad to neni určitě špatnej tak se stačí domluvit sice tradiční v Budějovicích a v okolí odlovený už mám ale mystereka a multi je tu pořád dost. Tak se stačí domluvit a můžem někdy vyrazit.

Tak navrhněte někdo nějaký termín, kdy by se vám to hodilo a na jakou kešku se vydáme a můžeme se domluvit. :slight_smile:

bral bych víkend 8-9 listopadu.kdo se prida.je jedni který den,v okolí ČB budu lovit oba dny odpoledne

Zdravim ve spolek…
Bych se rad take pridal do nejake te bandy.Nerikam, ze mam mraky casu, ale obcas to vyjde a treba pondelky byly volne. Vikendy zridka travim v CB.
A kdyby jste nekdo byl lezouci typ (myslim jako horolez. steny), tak shanim taky cloveka na druhou stranu provazu…Popr. zaskolim…
Jinak bydlim na kolejich a v hospode Na Louce se taky hezky povida - to je vyzva!

tak určitě neco se podniknout může třeba tento víkend já plánuji nějaký to hromadný keškování.Tak se ozvy.dižtak i na email:[email protected]