Hledám kačerku/a pro lov v Pardubicích

Ahoj,
hledám kačerku či kačera na společné lovení kešek v Pardubicích. Studuji na zdejší Univerzitě Pardubice (Dopravní fakulta Jana Pernera). Kešku mám zatím jednu (z nádraží). :smiley: Další chci začít lovit v nejbližší době (asi příští víkend). Byl bych moc rád, kdyby mi někdo dělal společnost, třeba nějaká studentka nebo student, který je na tom podobně jako já :wink:

Jinak přes týden mám školu a jiné starosti, takže na keškování není moc času a chuti. Na víkend jsem doma (Moravskoslezský kraj), ale příští víkend chci zůstat na kolejích, tak bych toho chtěl využít. :wink:

V PCE ted tak nejak oxiduju taky - akora ze jsem na FZS, ktera je (necekane jako jedina) mimo celej kampus (az za Foxconnem) :frowning:
Pristi vikend nevim jak to se mnou bude, zalezi na deni doma a v HB, ale jestli mas nejakej den volnejsi, mozna by to bylo pouzitelny i v tejdnu…

to sou ty pardubice u hradce kralove ?[:-D]

JJ, to jsou PRESNE ty pardubice :smiley:

No o těch vašich sporech (Parduhradec vs. Hradubice :D) jsem slyšel a viděl hodně. Já se do toho moc nemíchám, protože jsem ze Slezska. :smiley: Nejlepší bylo, jak na akci "T-Music back to school" moderátor řekl, že za týden je ta akce v Hradci a všichni: "FŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮJ!!!"

petulinka1: jo to vím, že FZS je někde v Litomyšli, že? :smiley: Jinak mám úplně divně udělaný rozvrh (dělala nám ho škola, kromě těláku a ajiny) a pak to tak vypadá. Třeba v pátek mám do 11 hodin a pak volno. Jinak přes týden mívám max. 2 hodiny pauzu mezi jednotlivými hodinami. Ve čtvrtek dokoce 4 hodiny (13-17 hod.).
Tak se kdyžtak ozvi, kdybys měla do Pardubic cestu za účelem keškování. Můžeš napsat sem nebo na jakýkoliv jiný kontakt v mém profilu. :wink:

Jeste a by byla FZS v Litomysli!! To bych tam nevlezla :smiley: :wink:
Je v PCE, ale az v prumyslovy zone, takze tam mame velky kulovy…Jako orientacni bod muze poslouzit treba kes Carodejnice..