Hledání v Praze - spřízněná duše?

Zdravím,

hledám spřízněnou duši pro hledání pokladů v Praze. Studuju na ČVUT, takže během týdne, jak bude čas. Najde se i nějaká lovkyně pokladů?

doporučuji pro tento účel navštívit keš [cache]GC1460J[/cache]

Děkuji za tip, určitě se tam podívám :slight_smile:

Taky sem na ČVUTu a klidně bych někam zašel. Kontakt na mě je v profilu na gc.com

rady se s Kesinkou k nekomu pridame..B)
.vitame zkusenosti a rady…:o
taky bych uz rada zalozila nejakou svou cache..a radsi se preptam, pokocham softwarem, napadama..a tak…:smiley:

Jo taky jsem na CVUTu a samotnyho me to hledani po praze moc nebavi :slight_smile: takze klidne dejte vedet :slight_smile:

Tak vida, na zacatku byl osamely studentik, na konci bude mozna CVUT GC Gang :))

Tak to já se taky hrdě hlásím ke geocacherům na ČVUT, ještě jen tak pro úplnost by bylo zajímavé kdo hájí barvy jaké fakulty… Já osobně té strojní…

Tak už je nás více, no vida :slight_smile: Já se hrdě hlásím k informatikům z FELu :slight_smile:

Mám teď bohužel dost hodně učení, ale až bude čas, tak se dohodneme na nějakém společném pátrání..

Tak taky jen pro uplnost, ja barvy CVUT nehajim, ja vam tady do toho jen tak blbe kecam. :slight_smile:

jak romanticke vlakno…:p:p:p

Ja se hlasim k Jaderce :smiley:

mimochodem nebydlite nekdo na strahove na kolejich ? :slight_smile:

Ja se teda hlasim ke stavebce a i k tem strahovskym kolejim :smiley:

Stačí se podívat na mapu, vycentrovanou na koleje
Ke kolejím se oficiálně hlásí ještě minarjo, jinak tam mají všichni svou původní domovinu :wink:

tak fakulta stavebni na cvut a koleje strahov taktez zde

no CVUTaku nas tu je dost, staci kouknout na matyho kesku campus [cache]GCRMC9[/cache] a jak jsem se nedavno dozvedel nejen studenti z teto instituce provozuji gc :), coz je jedine dobre.
ale jak sehnat kacerku moc neporadim :wink: mne se zatim zadna nechytla :slight_smile: