Jak lovit s Nokia E66, zkušenostii vaše?

Chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s telefonem Nokia E66, má integrovanou GPSku, údajně chip SirfStar III, ale nikde jsem moc nenašel nějaký posudek na tuto GPSku. Jsem začátečník, a tak nevím jestli jsou určité věci normální a jak je řešit, například, v aplikaci HandyGeocaching se mi směrovka točí víceméně dokola, to jsem přisuzoval statické navigaci, ale lze to nějak vypnout v tomto telefnu?
…No dotazů bych měl asi víc, ale začal bych tímto, děkuji za pomoc.
Hemerojd

smerovka v handy geocaching je divna - obcas ukazuje nesmysly, bez ohledu na data, ktera z gps dostava (napriklad pri rovne chuzi, stovky metru od kese lita ze strany na stranu treba v uhlu 180 stupnu - pritom z gps tecou stabilni data plus minus par metru). porad jse mneprisel na to, cim to je a kdy k tomu presne dochazi

Do E66 se da nahrat Garmin Mobile XT, do nej pak jdou dostat mapy stejne jako v jsou v GPS (Topo Czech, …). Da se navigovat i na konkretni souradnice, takze by s tim nemel byt problem (zatim jsem to nezkousel, E66 pouzivam jen v aute). Dalsi program, ktry mam overeny a ktery je podobny Handy Geocachingu je Geocache Navigator™ - http://www.geocachenavigator.com/. Je doporucovany primo na strankach GC.com, co jsem zatim zkousel, tak ma presnost celkem rozumnou (bylo to na otevrenem prostranstvi, nevim, jak se to bude chovat v lese a ve meste). Na stare E50 jsem jeste pouzival program AFTrack, ale nevim, jestli bude podporovat interni GPS.

Paw

Garmin Mobile XT tam mám, to funguje jakštakš asi dobře…kdyby se m i ale po každé znova nenastavovala základní mapa ta evropy, mám tam Topo, ale po zapnutí tam je ta evropa. Zkoušel jsem Locify, ale ten mi dost divnejch věcí v mobilu.., zkusím ten navigator..díky