jak luštit mystery caches?

jsem začátečník a potřeboval bych radu jak lustit tento druh kešek. Dám zde příklad:

jako nechci to vyluštit, jen třeba pooradit jak na to…

Vybral sis obtiznost 4 - zkus napred nejakou jednodussi pokud jsi zacatecnik :slight_smile:

Pro začátečníky jsou vhodné puzzle nebo googlící mysterky s ověřením souřadnic..
Také jsou dobré nějaké,které se zabývají našimi znalostmi,např. si lékař,tak se ti dobře luští určitý obor lékařství..Kromě techto kesi jsou dobre ty,ktere se daji vylustit pocitacovymi možností v listinzích.

Zacni tim, ze si prectes cely listing, prohlidnes vsechny obrazky.
Pak u nekterych mysterek obrazky ulozis na disk a rozpitvas je binarne, nebo pomoci SW na zprac. obrazku, u nekterych si nechas zobrazit zdrojovy kod HTML listingu. Tim jsi proveril fyzickou stranku listingu a toho co je ulozene na netu.
Pak nastava ta dusevni… Pochopit kam to autor zasifroval… :smiley: Neni to pocet kavovych zrnek, stromecku kavovniku, listu na vetvickach… a pod. uchylky…:o
Atd… atd…
V pripade tehle, a tim ze jsi zacatecnik, zacni od zacatku… :wink:

Mno :slight_smile: Zrovna u téhle je po bedlivé prohlídce listingu jasné, kde se souřadnice schovávají. O něco víc práce dalo je z té schovávačky dostat… Ale fakt, chce to nějaké ty zkušenosti.

Jeste z vlastni zkusenosti - oplati se procist vsechny logy. Lidi naznacuji jak k vysledku dospeli a obcas z toho lze najit nejakou stopu.

To je zrovna jedna z těžších… pokud chceš něco pít, tak asi začni u vody a pak zkus čaj… série je krom maté zakódována určitým systémem… stejný princip, jen pokaždé jinak aplikovaný :wink:

tak co třeba tohle:
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=79e9fdf8-b018-43bf-addc-26b83b992e91&log=y&decrypt=
přijde mě že to vyluštil snad každej a já na to koukám jak vůl

to jako musím jít na místo a jít po značkách? nebo v tom mám hledat něco jiného?

[quote]
Witko napsal/a:
a odlovil jsi legendární uhlíře nebo poznámky z pavilonu? :smiley:

hele MYSLI!