Kde a jak založit kešku?!

Jsem v geocachingu nováček a doufám, že jsem aspoň tady trefil sekci, kam směřovat tento dotaz.

Hledal jsem v Geowiki, ale buď špatně nebo to tam opravdu není. Chtěl bych založit kešku a nevím přesně co všechno tomu předchází, jak jí správně lokalizovat, zadat do systému geocaching.com.

Potřeboval bych buď nějaké užitečné rady nebo přímo návod.

Děkuji

A nechceš s tím počkat? :slight_smile:

Pokud nedáš na honnyho, hledej ZDE. Odkaz je na HLAVNÍ STRÁNCE Geowiki :o:D!

Počkat až budu zkušenější?
Děkuju dachmh, mrknu na to a uvidíme co a jak.

Jj, za sebe můžu říct, že sem čekal asi do 120 nalezených a nutno říct, že s každou další se mi vylepšoval pohled na to, co chci založit :slight_smile: Ale nikdo tě k tomu nutit nemůže, žejo:)

Asi máš pravdu a nejdřív si to pořádně proťuknu. Ale zatím mě drží zapálení. :smiley:

Jestli tě bude držet zapálení i po pár stovkách nalezení, tak to bude fajn a určitě zjistíš, žes nabyl víc zkušeností, než kdybys zakládal teď. Jestli mmáš ale nějaký geniální nápad a bojíš se, aby ti ho někdo nevyfouknul, tak sem s ním.

Tak sem s ním a já ti ho vyfouknu? :smiley: Nebo nechápu, co tím chceš říct. Ale já si pár cashek odlovím a pak si to zkusím i založit. Myslím, že ty místa nikdo nevyfoukne. A když ano, najdu jiné. :slight_smile:

Taky bych se přimouval za počkání. Mám také zálusk na vytvoření jedné pěkné, ale s každou další nalezenou si pořád říkám že se člověk má ještě co učit o umístění a tak. :slight_smile:

A proč chceš zakládat kešku? To nemusíš!

Vím že nemusím. A to je špatné přidat ruku k dílu? :slight_smile: Udělám to rád …

Ale opravdu nemusíš… fakt máš vymyšlenou nějakou best of? Co tu ještě nebylo? U školy je jich hromada… Založit kešku není nic těžkého, ale mělo by to být něco zajímavého, neobyčejného, co dá něco všem ostatním kačerům. Je možná lepší odlovit pár desítek, možná stovek keší a pak přemýšlet o té své. Těch průměrných nebo podprůměrných je hromada, těch co stojí za to je pár…