Komunita na Viberu

Chtěl bych vam predstavit novou komunitu na Viberu-Zážitky z Geocachingu-v ktere můžete sdílet s ostatními např. Fotky z eventu,T5, lovů atd…

Odkaz na přihlášení:

https://invite.viber.com/?g2=AQAsVEg%2FOjUNIUqE4MqPKXO2YWglMunbhac8m3JssYnAiEL5VzupxjuNHK8uhuKE

To stejné na mesengeru

https://m.me/join/AbbJQSSHaArLVDm9

Nejsem si jisty, jest-li je Viber nebo Messenger ta spravna platforma. Nebyl by lepsi Instagram??? Napriklad....

Možná taky přidám..

Není na tohle náhodou KsichtoKniha, případně VK ?

Co to je?

Nejsem žádný odborník.

Ajooo Facebook

Ten nepoužívám…

No nevím, kdo chce vidět fotky z některého eventu, tak se na ně může podívat u něj.:wink: Popřípadě na úložištích některého z kolegů, kteří maji focení jako hobby. Přijde mi to jako duplicita.

Ajooo Facebook

Ten nepoužívám…

Taky ksichtoknihu nepoužívám. Proč bych tedy měl používat nějaký Viber, což bude defakto to samé, jen pro menší základnu lidí?

Plně souhlasím se Zvědavkou, že je lepší dávat fotky přímo do logů.

KsichtoKnihu používám především pro komunikaci ohledně Geocachingu. Nejen, že je to přesně na tohle původně určené, ale v podstatě dnes neexistuje jiný komunikační kanál. Konference na webech (jako je zde) prakticky nikdo nečte.

Taky ksichtoknihu nepoužívám. Proč bych tedy měl používat nějaký Viber, což bude defakto to samé, jen pro menší základnu lidí?

Plně souhlasím se Zvědavkou, že je lepší dávat fotky přímo do logů.

Nerikam abys pouzival Vibet ale rikam ze kdo ho pouziva tak ze se muze pripojit-to stejne mesenger

Nikoho do niceho nenutim

A mimochodem uz mame prvni cleny..

Mesenger patri facebooku-takze jestli pouzivate facebook pouzivate i mesenger a muzete se normalne pripojit

KsichtoKnihu používám především pro komunikaci ohledně Geocachingu. Nejen, že je to přesně na tohle původně určené, ale v podstatě dnes neexistuje jiný komunikační kanál. Konference na webech (jako je zde) prakticky nikdo nečte.