Zdravím, měl bych zájem o garemin etrex H (ten žlutý). S GC jsem začal nedávno, navigace v telefonu se moc nechytá a novou navigaci za x tisíc zatím kupovat nechci.
Ideálně osobně v Brně, ale není podmínkou. Předem děkuji za nabídky.
Dík, hledat na internetu taky umím. Problem je ovšem v tom, že není nikde skladem a ti co ho mají označený skladem většinou jen neaktualizují stránky. To si člověk objedná, a pak když tam po měsíci volá že nic nepřišlo, tak se dozví, že zboží ve skutečnosti není a už ani nebude. Případně naslibují že zítra dodají jen aby získali zákazníka a pak to shání bůhví jak dlouho. Praktiky českých eshopů jsou občas na ránu. Inzerát jsem si zde dal proto, abych koupil co nejrychleji, pokud tu GPS má někdo zbytečnou doma a zároveň ušetřil peníz za obvolávání desítek továren na sliby, pardon eshopů.
jednu doma mám ale sory tu nedám je to záložka a hodně dobrá
To chápu. Já to řeším takto protože jsem začátečník a i když mě GC teď zcela pohltil, nevím jak na tom budu za pár měsíců
Navíc se blíží zima kterou nesnáším, proto zatím nechci řešit novou navigaci. Být teď jaro, asi už bych byl majitel nějakého toho O300 nebo D20.
tak vydrž přes zimu a rovnou si kup O300
Myslím, že na tomto fóru jsem četl větu, se kterou se plně ztotožňuju:
"Když se přiblížím ke keši na 10m, vypínám navigaci a dohledávám geočuchem" (volná citace).
Krom toho, že takové hledání tříbí smysly, může být použití GPS někdy naopak i matoucí, když se člověk vysloveně upne na šipku (přesnost je někdy výrazně horší, než těch 10m; keš je blbě zaměřená; když se nevhodně sečtou nepřesnosti při zaměření a při hledání, je to klidně o dost víc; GPS sice ukazuje jakousi slušnou přesnost, ale odraz sigálu od strmého svahu, skály, budovy hodí zaměření o dost dál…). Navíc při hledání bez GPS v bezprostředním okolí keše může být člověk méně nápadný než s GPS (nemluvě o tom, že někdo zaníceně sleduje šipku a okolí nevnímá).