Koupím Garmin eTrex Legend do 1300,-

Ahoj,

sháním Garmin eTrex Legend, v pokud možno zachovalém stavu.
Nemáte někdo doma zbytečný kousek?

Díky

blázne jestli chceš gps ku nekupuj Bedu

cihla je použitelná do začátku, lepší jak chodit s papírovou mapou :wink:

etrex H

jestli se nepletu tak etrex H nemá mapový podklady …

Jo a pak ji prodás na aurko za 2000 ty jses dobrej vychcánek

ROFL :D:D:D:D:D:D

radši bez mapy než bez signálu

fefe44: mám takovej dojem že ty si jí tu taky sháněl za 1500 takže bych mlčel bejt tebou:)
mwh: co sem slyšel tak legend je dobrej přístroj, tak proč bez signálu?

jo legend HCx je dobrej přístroj
Lovil jsme z jedním kačerem mapy nepoužíval prý byly nepoužitelné a tak kde on mě ±15m tak já s H se držel na ±3m

No uprimne ja mam Legenda Cx a musim rici, ze se signalem je to doccela problematicke

mmnt bavíme se o tom samym? :slight_smile: jsem začátečník a ty vaše zkratky mě matou … chtěl jsem koupit tento přístroj https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=173&ra=true#

Jj, já začátečník nejsem a po posledních pár příspěvcích jsem zmaten taky.

Tak jako tak, starý černobílý legend (ten co chceš podle odkazu ty) má dvě vady na kráse.

1. Dost slabý příjem (má problémy chytit se v hustším lese a údolích)
  2. Po čase problémy s displejem a pětipolohovým tlačítkem

Záleží, jestli preferuješ mapu nebo signál. Podrobnějších srovnání je tady na fóru už víc než dost, kdyžtak si je zkus najít přes vyhledávací políčko v pravém menu.

Legend HCx je novější barevný přístroj s bezproblémovým příjmem, ale taky už trošku cenově jinde.
A poslední zkratka, co tu byla, Cx, je takový mezistupeň… barevný displej, ale starý necitlivý přijímač.

Mám Garmin eTrex Legend, leží tu bez užitku, za 1300,- Kč prodám.
[email protected]

o HCx vim, ten je opravdu jinde :slight_smile:
Jinak samozřejmě preferuji signál, ale říkla jsem si že mapy by bylo fajn mít, ale jak na to koukám, asi budu muset udělat ústupek …

super, zrovna mi to tady rozmlouvaj :smiley: