Logbook

Zdravím,

chtěl jsem se jako začátečník zeptat, co mám dělat se starými logbooky ve vlastních keškách? V jedeńé cahce už mám asi 8 popsaných papírů A4, už se to tam nechce vejít. Mám je doma schovat, nebo vyhodit, nebo nechat v cache?

Díky.

Vyhodit!!! to snad ne!!! Pokud se ti už nevejdou do cache, tak si je schovej doma :wink: a můžeš se kochat logy, ktere ti tam napsali geokaceri :slight_smile:

Jsi autor a majitel cache? Pak rozhodujes. Dej si je doma na nastenku, do supliku, hod je do kanalu, nech je v cache, zapal s nima v kamnech, zkus je prodat… jak chces. Nechavat je v cache ja osobne povazuju za vhodne jen do urcite miry (doby, stari, mnozstvi papiru) - jednak se mohou spolu s cache ztratit (skoda historickeho artefaktu), jednak dlouhym pobytem v cache chatraji, a hlavne casem zacnou neprijemne zabirat misto (problem zvlaste u microcache). Ja osobne tedy po zaplneni logbooku dam novy a ten stary vrazim doma do supliku (mozna ho za par let zase nahodou najdu…). Nemusi byt spatna myslenka ten stary ofotit a vrazit do listingu cache…pokud neobsahuje spoilery, samozrejme.

Logsheety z mikrokesi scanuju a pridavam k listingu kese. Logbooky ze smallek a vetsich, pokud mozno, budu nechavat v kesi. Neni nad to sedet nekde na skale, koukat do krajiny a pritom se bavit ctenim prihod nebo popisem pristupovych cest ctihodnych geokolegu :o)))

Hm, já vždycky ve strachu z prozrazení skrýše (pokud keš není opravdu na velmi odlehlém místě) loguju na místě jen strašně rychle TFTC a rozepisuju se až na internetu… Taky můžu líp promyslet, co napíšu…