Logovani Trackable geocoin

Uz nejakou dobu studuju a hledam, jak zalogovat me vcerejsi dva geocoiny. Muze mi nekdo prosim podrobneji poradit jak je zalogovat na geocaching.com? Díky Pustô

Tracking code je ten několikaznakový mišmaš uvedený na geocoinu.

Tam jsem dospěl. Ale objeví se mi pouze volby -
Grab it
Write note
Discovered

Není tam Retrieve from the cache.
Už jsem TB hodně dávno několik logoval a ted si s tim nevim rady. Je rozdil mezi TB a TC v logování?

A co je u mince napsáno v položce "Recently spotted"? Předpokládám, že tam bude "In the hands of <someone>", čili že ji ještě má nějaký kačer v inventáři a asi ji nestihl ještě zalogovat do keše, ze které jsi ty jsi vyzvedl. Proto chybí "Retrieve from the cache" a naopak je přítomno "Grab it".
Pak se mu obvykle dá pár dní čas, aby ji zalogoval, pokud se tak nestane, můžeš se mu ještě ozvat mailem a když stále nic, tak ji grabni.

To bude asi tím, že ten geocoin není aktuálně zalogován v žádné keši. Podívej se na jeho listing, nejspíš tam bude, že je v rukou nějakého geocachera.

Díky moc! Je tam k.r.i.s.t.y.n.a.
Co já jsem se nazkoumal. Příště se zeptám dřív. Holt problémy začátečníků.
Ještě jednou moc dík.

Mám trochu jiný (asi hloupý) dotaz, ale FAKT ho nemůžu dohledat. Princip logování trackovatelných předmětů jsem vcelku pochopila, ale narazila jsem na jednu věc. Aktivovala jsem si nový geocoin za tím účelem, že ho budu "protahovat" kešemi, které naleznu. To se i bez problému daří a v listingu předmětu se správně zobrazuje, že je v držení vlastníka. Proč mám ale potom možnost tenhle předmět přesunout do inventáře? Myslela jsem, že tam už je - při virtuálním logování nálezu keše mám možnost s tímhle předmětem dál nakládat (zobrazuje se v nabídce). Jak to tedy s tím inventářem je? Mám minci do něj vložit anebo ne? (aby mi ji pak někdo nemohl grabnout)