Mapy

zdravím tvůrce geogetu..
je to super prográmek a umí moc věcí a co se týče statistik, nemá to chybu..Jen bych se chtěl však informovat, zda by nešla dodělat mapa afghanistánu? i s provinciemi? jelikož nejsem programátorsky zdatný:( obracim se na vas, kdokoli kdo by mohl jakkoli pomoci;) takže předem moc děkuji, kdyby tato realizace byla nějak možná :wink:

Vlastni GeoGet zasne mapy nema. Pokud se ti jedna o mapy ve statistice, pak to neni veci GeoGetu, ale GgStatu.

Rekl bych, ze Afghanistan neni u nas tak kacersky frekventovana zeme, aby ti s tim nekdo pomohl jinak nez radou. Budes se o to muset pricinit asi trochu sam. Cely ukol je rozlozitelny do samostatnych ukolu:

1. mapa uzemi s oznacenim hranic provincii (tady jsem na tom skoro stejne jako ty, takze moc nepomuzu)
  2. prirazeni TAGu provincie ke kazde kesi daneho statu. Na to existuje pro CR a par dalsich statu makro pro GG, ktere neni problem modifikovat, ale zasadni problem jsou ohranicujici polygony tech provincii. Jak je budes mit, staci makro spustit, ono priradi spravne TAG a ten muze vyuzivat GgStat.
  3. GgStat poskytuje nastroj, jak rozlisit okresy/provincie obecne (ReadCountry, ReadCanton, ReadState). Umi nacist jejich kody z TAGu a vytvorit prikaz pro generovani tabulky ci mapy (FindsByCanton[Pie|Table|Map], FindsByCounty[Pie|Table|Map]). Ukazky pouziti jsou v dokumentaci GgStatu.

Jasněěě, že jsem měl namysli GgStat..omlouvám se :smiley: mno, právě že není tak kačersky navštěvován, počítám, že jich několik dovezu, tak mě jen napadlo, zda by to nějak nešlo :wink: ale tvé rady beru na vědomí a zkusím se na to podívat :wink: třebas se to nějak vyšpekuluje s těma polygonama :wink: ale každopádně moc děkuji za tvoji odpověd…s pozdravem mpetris

Splněno:p
po menších úvahách a pomoci propojení Gsak a GgStatu vznikla na mých statistikách i mapka Afghanistánu..
Děkuji za pomoc kolegy haluzbikera;)