MOBAC - sloučení více vrstev z více sqlitedb souborů

Dobrý den,
stáhl jsem někde mapu ČR pro locus v sqlitedb, kde některé vrstvy jsou ve více souborech a musím tak zoomovat ručním přepnutím mapy na soubor s podrobnější vrstvou. Jde tohle prosím nějak jednoduše v MOBAC či jinak sloučit? Něco jako načtu všechny soubory do MOBAC, označím znovu všechny vrstvy a vygeneruji 1 velký sqlitedb soubor?
Děkuji, kazach

zkus nejprve to co Locus umí…

v adresáři Locus/maps vytvoříš adresář třeba mapa_cr ( sdcard/locus/maps/mapa_cr) a teprve do něj zkopíruješ mapy, s nimi pak Locus pracuje jako s jednou velkou mapou.

locus ano, ale kdyz to chci v adrake nacist?:slight_smile:

Na úpravu již hotových sqlite map nic není. Viz bod 5. Proto Locus podporuje tu funkci podadresář = mapa. A proto si mobac ukládá dlaždice pro možné pozdější znovusestavení jiné mapy. Rozhodně bych takovouto aplikaci také uvítal.

Áno to sa dá. Prečítaj si niečo o "Custom atlas as map source / locally generated tiles" v závere textu súboru README.HTM ktorý nájdeš v inštalačnom priečinku MOBACU.

• každú zo svojich SQLITEDB máp použiješ ako "custom tile SQLite source" a v MOBACu uložíš vo formáte OSMTracker.
  • zlúčiš priečinky jednotlivých vrstiev a dáš ich do jedného priečinka, tak ako to je bežné vo formáte OSMTracker
  • tento priečinok použiješ ako "OSMTracker custom tile files source" a v MOBACU si vyrobíš novú mapu RMaps, kde budú všetky vrstvy v jednom súbore SQLITEDB

já myslím, že by to mělo jít ještě jednodušeji, než píše lacop - stačí vytvořit pro každou mapu "custom tile SQLite source" a pak vytvořit atlas, do kterrého přidáš z každé mapy patřičný zoom - převádění do OSMTracker formátu a slučování je imho zbytečné…
(konkrétně tohle jsem teda nezkoušel, ale jinak běžně vyrábím mapu, kde pro každý zoom beru data z jiného mapového zdroje)

Dela to na mne dojem, ze vyrobit nejake trvialni udelatko by nemusel byt az tak velky problem. Hodim na to oko.