Nahrání keší do Oregona 300

Prosím o radu jak nahrát keše včetně listingů do oregona . Jsem úplný začátečník. Přez geocaching.com se mi nenahrají listingy. Prosím o radu , nebo návod .. děkuji

mnohokrat opakovana otazka a odpoved rovnez.
a) jako Premium Member pouzit Pocker Qyery
b1) vyuzit sluzeb jiych programu pro ziskani dat (napr. skrysotlac), nebo ulozit zobrazene stranky s kesemi jako html
b2) ulozena data importovat do nejakeho programu pro manipulaci s kesemi (napr. GeoGet), z nej si udelat export do PQ GPX a vysledek nahrat do Oregona do adresare GPX

Kdyz se tady porozhlednes, urcite najdes obsirnejsi navody.

Podle me ucet Premium Member za tech 30 USD rocne stoji a je to asi uplne nejpohodlnejsi reseni.

100pro souhlas :stuck_out_tongue:

… když to zrovna funguje.

Pro přímý import keše i s listingem do GPS ji musíš mít připojenu k počítači, nainstalovaný GarminCommunicatorPlugin a pak jen zmáčknout tlačítko Send to GPS. Ale stejně taky doporučuji, pokud vlastníš Oregona, si koupit PM. V ceně Oregona je to už zanedbatelná položka. ;):smiley:

Prosím ještě o radu, kde Skrýšotlač stáhnout , nemůžu to nikde najít jen tady http://cacheprinter.bubbles.sk/ a tam nevím co z toho mám stáhnout aby mi to jelo.

Nejprve si stáhni Javu, bez ní ti skrýšotlač nepojede http://java.sun.com/javase/downloads/index_jdk5.jsp nainstaluj ji a poté stačí stáhnout skrýšotlač http://cacheprinter.bubbles.sk/cacheprinter.jar a spustíš jej. Pak už můžeš nahrávat keše :wink:

Já sice soubor GPX z Pocket Queries nahraju do Adresáře GPX v Oregonu 400, keše tam jsou i s listingem a pár posledními logy, ale chybí tam hint. Když jsem nahrával keše v PDA do SmartMaps, tak tam hint byl. Poradí někdo jak to nastavit?

Hint (rozšifrovaný) se objeví až při navigaci na keš (pod nabídkou Geocaching). Do té doby se mrška někde skrývá :).

Díky, už jsem ho odhalil filutu :smiley:

Díky moc za radu už se tím nějak prokousávám …B)