Po nedavne diskuzi na foru o delce logu,jsem kouknul jak jsem na tom ja s logovanim a pritom jsem narazil na kes kterou nemam odlovenou uz nekolik let,prestoze jsem na ni byl nekolikrat, tak se mi nepovedla odlovit a stali se tam takove veci ze uz pred ni mam respekt,mate i vy nejakou takovou kes?
a nejake vtipne historky? podelte se,at je co cist
Cítím s tebou, Lanci
Pro mě takovým prokletým pomníčkem byla jednoduchoučká (D 1,5 / T 1) mel-manovka [cache]GCYYE5[/cache], kterou jsem zdárně zalogoval až na osmý pokus.
Já své zoufalé DNF logy nakonec po nalezení mršky kešky smažu, ale až na šestý pokus jsem byl úspěšný tady [cache]GC1CCF4[/cache] a tady [cache]GC14MW7[/cache]. A myslím, že nejsem až takovou výjimkou.
Mojí ležavkou je [cache]GC1NZ1E[/cache].Nevím,asi jsem tupan,ale pořád mi tvary nějak nesedí…
Pak všechny ty "Prave" mysterky,z těch jsem jsem dala jenom programátorskou.
Pak se nám nechce do [cache]GC1YN4P[/cache]-to jest na dlouhé zimní večery,kdy jsou všechny ostatní keše po sněhem.
Spraskaní jsme nespočítaně odešli z Letadla-to je ostuda nenajít tradičku
Kdykoli se ji rozhodnu (teď už) vymazat z mapy a zdolat, zatáhne se, přijde déšť, průtrž, bořka, chumelenice. Prostě slota k procházce lesem nevhodná. Vlastně je nevhodné vůbec vystupovat z auta a tak jedu domů. Zatím mám asi 5 pokusů vloni, letos jsem ji nechala ted na podzim, třeba to konečně vyjde. Je pro mne zakletá.
Hmm, tak to leda bys vyrazila právě dneska večer, pak už to s povětrností asi půjde zase od peti k nule. Autorovo doporučeni opravdu zní v tom smyslu, že tohle je keš do sucha; po dešti se na nějaké prolézání mokrým křovíčkem vykašli.
Taky přidám pár kousků, ktere mě potrápily opakovanými pokusy.
v minulosti:
[cache]GCJMM6[/cache]
[cache]GCV17D[/cache]
otevřené případy:
[cache]GC19KD4[/cache]
[cache]GC1DY2Y[/cache]
[cache]GC1YNFW[/cache]
[cache]GC1KVNC[/cache]
Kolem keše na Vítězném náměstí chodím denně a říkám si, že ji zkusím nalézt až tam bude volno, ale to zatím jaksi nenastalo…