Obtížnost kešky - nutnost speciálního prgramu

V hlavě se mi rodí několik nápadů na zajímavou a řekl bych, že možná i první keš svého druhu na světě. K její realizaci je ještě daleko, ale jedna věc mi není jasná/je diskutabilní.
K odlovu kešky by bylo potřeba "speciálního vybavení" (tzn. programu na PC, který není free). Jak ohodnotit složitost kešky? Ohodnotit ji podle náročnosti luštění nebo rovnou D5 kvůli nutnosti toho programu?

Ještě mě napadlo; nebyla by to komerce? Přece jenom lze k tomu použít jenom jeden konkrétní program - alternativa neexistuje

Hlavně jde o to, co by to mělo být za program.. Dnes si troufám říci, že všechny programy seženeš i jako WAREZ-zadarmo.

kupovat si program kvůli vyluštění kešky… to je ještě větší zlo jak "PM Only" :smiley:

možná by se o to postaraly finálky.com :):slight_smile:

O jaký program se jedná? :o

teda já nejsem odborník,ale co jsem pročítala tak bych řekla,že to je proti obecným doporučeným pravidlům ne?:

Z důvodu bezpečnosti dat nebudou publikovány takové cache, které vyžadují stahování, instalování programů a spouštění těchto programů či dat.
Cache, které vyžadují, aby geocacher návštívil jiné webové stránky, nebudou publikovány v případě, že by na takových webových stránkách musel provádět registraci a sdělovat při ní nějaká (pravdivá) osobní data.

navádění ke krádeži není řešením

Nenavádím ke krádežím, jenom podotýkám to, že i tato možnost existuje.

Myslim, ze Ti takovou cache reviewer neschvali - nez do toho vlozis vetsi usili, tak se nejdriv optej. :wink:

Mělo by se jednat o cache věnovanou české legendě; Mafii. Určitě je to součást české kultury a kešku si zaslouží.
Speciálnost kešky by spočívala v tom, že by se jednalo o multinu, u které by se indície sbíraly v Lost Heaven.

To pepik33, fremen.cz: K warezu navádět určitě nechci. A zrovna Mafia není drahá (149,-)