Odemčení map

Dobrý den, jsem nováček a zakoupil jsem si přes internet navigaci Garmin Vista HCx od nějakého prodeejce, ale origo zabalená s CD MapSource a mapou Topo Czech2 přenainstalovanou na kartě. Teď ale když chci po nainstalování otevřít v MapSource Topo, tak tam není, jen to ukazuje nějakou hrubou mapu, která je na nic. poradíte mi někdo, jak dostanu mapu Topo z přístroje-karty do MapSource ? Já hledám v balení nějaké kody, ale našel jsem jen na obalu MapSource registraci tohoto programu. Díky.

A) podívej se, zda-li máš v MapSource zaškrtnuté, ať Ti to zobrazuje podrobnosti mapy - pokud ne, tak z toho budeš mít vždy jen obrysovku
C) je potřeba nainstalovat mapu z CD, případně odemknout, to se dělá přímo v MS a je to celkem pěkně odkrokované a popsané v CZ, takže zde by neměl být problém. Takže koukni v možnostech, kde máš zvolit mapový podklad, jestli je tvá TOPO naistalována a jestli ano, tak v nápovědě je možnost odemknout mapy. Pokud není odemčená, tak to tam bude zobrazeno.

Děkuji za rychlou reakci, ale v MC, když dám pomůcky a odemknout mapy, tak se mi zobrazuje jen Trip and Wappoint Manager v5. V nabídce žádné možnosti nemám v MS jsem nastavil podrobnosti mapy nejvyšší, mapový podklad jsem nikde nenašel. Když dám nahrát data z přístroje tak to nahreje, ale zobrazí se mí, že nemám Topo, tak nevím, jak Topo z přístroje dostat do MS, když nemám CD? Díky.

Aha, tak když nemám mapu na CD, tak si ji musíš buď koupit nebo ukrást na nějakém warezu. Předinstalovaná mapa na kartě se do MS dostat nedá…

Tak to jo. Dík.

Když jsem měl předchozí verzi 1.2 mapu na kartě, tak tami šla nějakým fíglem z přístroje do MS dostat, ale už nevím jak. Tak to mi nezbyde nežli si koupit mapu na CD, jen nevím kde, na Garminu stojí 2.500 Topo v3, ale na aukru je za 999,-Kč, ale nechci si naběhnout.

Helboy: no zkontroluj si hlavne, aby sla online zaktivovat na garmin.cz/unlock, pokud ano, tak se nemas ceho bat. Pokud tomu tak neni, tak to bude ukradena kopie.