Ostrava - dlouhodobé odlovy

Zdravím kačeří osazenstvo. Dotaz a návrh je jednoduchý. Najde se nějáká osoba, která nemá v Ostravě odloveno větší počet keší? Například 20 a více. Na některé keše, jako je Krtek a Raketa je vhodné více osob a zároveň více očí více vidí. V Ostravě studuji, takže přes týden pro mě není většinou problém. Vše je o dohodě. Pokud by měl tedy někdo chuť a neodlovené keše, nechť se ozve. V profilu mám další kontaktní informace. Díky

Jen bych ještě upozoril, že nemohu nabídnout automobilový odvoz, pouze tramvajový a autobusový na zóny 1 a 4. Doposud jsem vše obcházel pěšky, takže se nelekněte třeba trásy o 5 km :slight_smile:

A někdy na sobotu bychom se nedomluvili. Že bych vzal auto a další 2 - 3 lidi a pak jsme Tě vzali domů? Cca někdy na jaře?
Gerdík

Tak je to o domluve. Problem by mi to nedalo. V soucasne dobe zde mam odloveno cca 28 kesi. Zhruba stejny pocet zbyva a dalsich 10 je bohuzel DISABLED.

Jen me zajima, kolik lidi zde, krome rodilych Ostravaku, nema jeste dost odloveno, tak vas motivuji :slight_smile:

No já mám v Ostravě už jednu. :slight_smile:

Pomalicku polehoucku a jsou vsechny. Tak na Ostravsky odlov se zatim ozval jen Gerdik, opravdu to ma asi nejbliz :smiley:

Vyčkej, neděle podvečer. Dej tomu pár dní čas.

zdarec,
já mám také zájem o lov v OV. Jednak jsem tam studoval a pak Ostravou bohužel projíždím velmi rychle, nestíhám keškovat :(. Mám nepokrytý prostor od Mošnova na sever :wink:

Tak taky se rad přidam. Do OV to mam z prace cca 20min, využit muj vuz neni žadny problem.

Přes týden téměř kdykoliv odpoledne tak od 15:00. Odloveno mám něco v centru, a tak ruzně, od hulvaku k porubě a dal - nic.

tak se klidně ozvi a domluvime něco - možno zajet i někam mimo OV - do okolnich vesnic.

Já se klidně taky přidám, když mě někdo vezme jako těžítko do auta :slight_smile:

Ja bych taky neco odlovil, mam toho tu malo, a tyden na koleji je dlouhy;) Jen se me nechce samotnymu na zdejsi mystery…
Takze se rad pridam…