Ahoj jelikož jsem nováček a nikde jsem tuto situaci tady nenašel zakládám toto téma.
Dnes jsem jel ulovit jednu kešku, ve zprávě bylo ať další potencionální
nálezce veme ssebou novej logbook. ten co tam je byl už totálně popsanej. Tak jsem si zde vytiskl z předlohy novej logbook a vyrazil.
Kešku jsem našel docela v pohodě jen byla plná papíru(asi starej logbook). Tak jsem tam vmáčkl ještě ten novej logbook a keška je totálně plná až k prasknutí. Mám tam zajet a sterej logbook vyndat? co pak s ním? Poslední kontrola ownera byla 12.10.2006!!!
Autor by měl po popsání celýho logbooku sám vložit novej. Na tvém místě by bylo nejlepší starý logbook vzít dom a kontaktovat autora kešky jestli o něj má zájem. Rozhodně pro něj ale nejezdi. Autor ma na starosti spravu kese a nikdo jiny ne.
S tím trochu nesouhlasím, i když záleží na tom, jak snadno je cache přístupná. Každý cacher, který chce pomoci kešce, je vítaný - prodlouží jí tím život na další měsíce. Což určitě ocení další cacheři. Když jsem mohl, vždy jsem logbook doplnil nebo vyměnil a kontaktoval autora cache, zda o logbook stojí.
Přišlo mi, že dříve si v tomhle cacheři vypomáhali často. Dnes je spíš trendem prosazovat styl "není to moje keš, já se ještě stihl zalogovat a tak mi může být už ukradená"
To je smutný, když se o cache někdo nestará, tak proč ji nezruší nebo někomu nepředá?
Upřímně… mě by to nedalo a taky bych se snažila to nějak napravit aspoň co by bylo v mých silách. Je to takové kolegiální vůči těm, co přijdou po mně.
[quote] Mion napsal/a:
S tím trochu nesouhlasím, i když záleží na tom, jak snadno je cache přístupná. Každý cacher, který chce pomoci kešce, je vítaný - prodlouží jí tím život na další měsíce. Což určitě ocení další cacheři. Když jsem mohl, vždy jsem logbook doplnil nebo vyměnil a kontaktoval autora cache, zda o logbook stojí.