Podoba logu

Jsem začátečník. Byla jsem překvapená různou podobou a způsobem zapsání v logbooku. Není vždy jednoduché se přímo zapsat(terén, velikost..) Mně učarovala ta malá georazítka a samolepky.Už jsme si zjistila, kde se dají objednat razítka. Samolepky zatím nevím.Platí pro zadání podoby razítka nějaké pravidlo? Na spoustě jsem viděla název geocachingu. Děkuji

Na razítku můžeš mít co uznáš ty za vhodné a co se ti líbí. Jen bych přemýšlel o velikosti, protože když je malý logbook, veliké razítko je k ničemu a akorát to vypadá blbě, když už se natiskne. A samolepky to je věc, která se mě osobně vůbec nelíbí. Narazil jsem na keš, kde byl malý logbook akorát ka keš a jakmile přibylo pár razítek, logbook už se do krabičky ani nevešel…

Je to jen na tobě (výrobci zabývající se výrobou razítek z oboru GC rádi pomohou), jenom možná ne moc velký, protože to pak zabírá místo (do některých mikro se ani razítko nevejde).

Samolepky si natiskneš na fólii sama na inkoustovce na samolepicí fólii.

Razitko je bezva vec, hlavne v situaci kdy prakticky neustale nekde ztracim a zapominam propisku :wink: Je dobre tedy na nej dat minimalne sve jmeno, aby bylo jasne, kdo (jaky nick) loguje :wink: jak uz napsal predchozi pisatel, radeji zvol mensi, bude levnejsi a v logbooku nezabere tolik mista.
Na samolepky radeji zapomen.

Děkuji všem za odpovědi a rady. Je mi jasné, že v tomto případě na velikosti záleží. Jen musím počkat něž skončí hlavní dovolené. Už se těším, že budu jak úřednice z pošty. Razítkuju móóóc ráda.B)

Já ti mohu vřele doporučit toto razítko. Na razítku mám nick, pod tím TFTC a na jedné straně obrázek ještěrky a na druhé ještěd. A vejde se i do logbooku z mikrokeše.

Není tam spíš TFTC ?
:smiley:

Jo, samozřejmě že je. :smiley: Jenom já jsem pitomec…

Nalepky, nalepky, nalepky!:smiley: A cim vetsi, tim lepsi!!!B):D:D Tot muj nazor, ktery se tu asi libit nebude:D:D:D A do toho razitka se taky snad casem dokopu.B)