Přenos databaze Geogetu z počítače do jiného počítače

Ahoj,
prohledával jsem forum a řešení svého problému jsem nenašel (nebo jsem nebyl až tak důsledný), Tak doufám, že případná odpověď nebude typu - Přečti si fórum deb… .
Koupil jsem si nové PC a chtěl bych přenést databázy Geogetu ze starého do toho nového, ale když zkopíruju stávající databázy do nového počítače, tak ji z geogetu nemohu načíst. V datovém adresáři ji mám. Může mi někdo, prosím, poradit jak mohu databázi přenést, aby byla v novém PC funkční. Nejsem žádný odborník, tak bych prosil nějak polopatě.

Díky za jakoukoliv pomoc

PS: cesty k datovým adresářům nejsou totožné - user profily jsou jiné

A jak "nejde to načíst"? Píše to chybu nebo se jen otevře GG a nic nenačte? Jakou verzi GG jsi měl na starém a na novém PC? V posledních verzích je políčko pro výběr DB (může jich být více) tak jestli tam není zakopaný pes (třeba stačí přepnout z defaultní na tu zkopírovanou).

Verze Geogetu jsou totožné. Databáze se vůbec nenačte a pokud ji v políčku najdu - je prázdná. Přitom soubor v datovém adresáři má 16M.

Tomcata: doporucuji spise zkopirovat cely datovy adresar. Rozhodne by nemel byt zadny problem s takovouto migraci.

Opravdu si over, jestli ti Geoget pracuje s adresarem, se kterym ma…

Pouhe prekopirovani jinak neni sebemensi problem. Jen to musi byt nakopirovane do mista, se kterym pak Geoget pracuje.

Ahojky,
Podívej se kdyz mas otevrený GG dole ve stavovém rádku je zobrazena cesta,kde más datový adresár. Más databázi v nem. Radeji prekopíruj celý datadir ze starého do GG do nového jak uz radí S474N.

ÓÓÓÓ díky, jak jednoduché a prosté. Překopíroval jsem komplet celý datový adresář a ono to funguje. Budu Vás všechny chválit kudy budu chodit.
Díky

Tomcata: gratulace a dary (at jiz penezni ci nepenezni) prijimam kazdy ctvrtek mezi 16-17 hodinou :):slight_smile:

Ajajaj, promin, to asi nestihnu, mam hodinu klavíru :D. Ale chválit buduuuu.