Term1
říjen 28, 2009, 11:58am
1
Nazdar, v Geocachingu jsem nováček, a možná že už tu tohle téma bylo, jestli jo tak se omlouvám ..
Jaký prográmek zdarma na GeoCaching by jste mi doporučili? Mám Pocket PC (Fujitsu Siemens LOOX N500) verze WM je tuším 5.1.
Hlavně mi jde o to, aby to bylo offline, protože tam nemám žádný přístup k internetu…
Předem díky za rady
Term napsal/a:
Nazdar, v Geocachingu jsem nováček, a možná že už tu tohle téma bylo, jestli jo tak se omlouvám ..
Jaký prográmek zdarma na GeoCaching by jste mi doporučili? Mám Pocket PC (Fujitsu Siemens LOOX N500) verze WM je tuším 5.1.
Hlavně mi jde o to, aby to bylo offline, protože tam nemám žádný přístup k internetu…
Předem díky za rady
Na N560 používám OziExplorer.
Term1
říjen 28, 2009, 12:42odp.
3
He? Díky, na jejich stránkách jsou ale jen nějaké exáče a ty mi nejdou spustit, že prý to není platná aplikace pocket pc…
Exáče se spustí v kompu a po drátu nebo infráčem vlezou do PDA
honny
říjen 28, 2009, 2:10odp.
5
Ozi není úplně free, ne?
WMGeo, na 5.1 by to jet mělo.
http://wmgeo.gcm.cz/wiki/Screenshoty
Term1
říjen 28, 2009, 5:26odp.
6
Hmm, díky, ten WMGeo vypadá dobře a mělo by to zvládat všechno co potřebuju
Akorát se s tím musím nějak naučit mno …
Zobrazovat nejbližší kešky mi to bez internetu nebude, že?
Pardon, že se motám do tohoto vlákna… nebylo by i něco pro PalmOS ?
LudaL
říjen 28, 2009, 5:33odp.
8
Ještě můžeš zkusit Trekbuddy, ale nevím jak je na tom s WM, jede v Java.
Neco opravdu pouzitelneho pro PalmOS by zajimalo i me, idealni pro offline listingy…
honny
říjen 28, 2009, 5:51odp.
11
No, musíš v tom mít keše ve formátu klasické pocket query, v gpx. Pokud nejsi premium member, tak se to získává hůř.
WMGeo je čistě offline program. Je to jeho cíl
mike007
říjen 28, 2009, 5:58odp.
12
Vypadá dobře, ale není zdarma..
Osik
říjen 28, 2009, 6:19odp.
13
S nějakým omezením tuším zdarma je.
LudaL
říjen 28, 2009, 6:25odp.
14