Program zdrama

Nazdar, v Geocachingu jsem nováček, a možná že už tu tohle téma bylo, jestli jo tak se omlouvám :smiley: ..

Jaký prográmek zdarma na GeoCaching by jste mi doporučili? Mám Pocket PC (Fujitsu Siemens LOOX N500) verze WM je tuším 5.1.

Hlavně mi jde o to, aby to bylo offline, protože tam nemám žádný přístup k internetu…

Předem díky za rady

Na N560 používám OziExplorer.

He? Díky, na jejich stránkách jsou ale jen nějaké exáče a ty mi nejdou spustit, že prý to není platná aplikace pocket pc…

Exáče se spustí v kompu a po drátu nebo infráčem vlezou do PDA :wink:

Ozi není úplně free, ne?

WMGeo, na 5.1 by to jet mělo.

http://wmgeo.gcm.cz/wiki/Screenshoty

Hmm, díky, ten WMGeo vypadá dobře a mělo by to zvládat všechno co potřebuju :slight_smile:

Akorát se s tím musím nějak naučit mno …

Zobrazovat nejbližší kešky mi to bez internetu nebude, že?

Pardon, že se motám do tohoto vlákna… nebylo by i něco pro PalmOS ?

Ještě můžeš zkusit Trekbuddy, ale nevím jak je na tom s WM, jede v Java.

Neco opravdu pouzitelneho pro PalmOS by zajimalo i me, idealni pro offline listingy…

PalmOs: CacheMate

No, musíš v tom mít keše ve formátu klasické pocket query, v gpx. Pokud nejsi premium member, tak se to získává hůř.

WMGeo je čistě offline program. Je to jeho cíl :slight_smile:

Vypadá dobře, ale není zdarma.. :frowning:

S nějakým omezením tuším zdarma je.

No já na svém Treu650 právě používám Trekbuddy a až na omezení daná tím, že to je pod javou si nestěžuju - aplikace je zdarma, mapy si vytvořím zdarma a listingy exportované z geogetu jsou taky zdarma;).

LOCky to nežere jo? … No tak mám ještě 30 dnů trial BeeLine, takže to dyžtak sypnu tam mno…

Jinak, nevím jak je to u tehle programku, ty přístroje reagují (zhruba) okamžitě jak se pohnu? Nebo jak velká je tam (zhruba) odezva?

Pokud si u Fujitsu Siemensu nevypneš statickou navigaci, tak musíš kolem keše běhat přes 2 km/hod. což je dost únavný a stejně najdeš jen náhodou.