jsem v tomto oboru naprostý laik a pořídil jsem si navigaci Garmin Dakota 10. Najde se někdo, kdo mi poradí jakým způsobem natáhnout GPX do navigace, tak aby zobrazovala i listing kešky?
Lze to vůbec? Zatím jsem přišel pouze na nahrátí souřadnic, ale to jaksi nestačí k vyhledání te dané kešky.
Moc díky za odpověď
Díky za odpovědi, ale jak už jsem psal, jsem laik a prosímo trpělivé vysvětlení. Navigaci mám se zakoupenou mapou TOPO CZECH 2011, aktivovanou. Jde mi však o to, jak dostat z Geocachingu kešky do navigace i s popisem, popř. s kodovaným textem.
Předem moc díky
Peťulinko, mnohokrát děkuji za vysvětlení…bohužel kdybych to našel, tak bych se neptal. Ale věřím, že ti to dělá přinejmenším radost, mě takhle škádlit, místo toho, aby jsi mi poslala odkaz. Přesto děkuji
Hledej něco jako Cachelist nebo geoget. Nejsi PM -> z GS tam text listingu nedostaneš. Pro začátečníka doporučuju Cachelist, ten se ovládá přímo z prohlížeče. Ale i já jsem to tu psal už několikrát, najít se to dá.
Jj, díky za radu. Ale tohle jsem přesně dělal. Bohužel mi jde o to, že se mi pak v dané keš ukážou jen obecné informace (souřadnice, velikost keš, složitost, atd.), ale nezobrazí se mi nikde celý text včetně fóra a nápověd. Tzn. lze to nějak udělat, abych tam dostal i popis toho daného místa a popř. zakodovaný text, který tam je?
Problem by mohol byt s kniznicami, ak si mal nainstalene nejake starsie verzie mozigo.
Skus pozriet v adresari kde mas program nainstaleny a zmazat/premenovat subory
libeay32.dll
a
ssleay32.dll
Terazky uz nemaju byt v adresari kde je mozigo, ale tam, kde ich instaluje Open SSL (windows\system32)
Alebo jednoducho zmaz cely adresar mozigo a nainstaluj to znova.
Pre istotu pripominam, ze nie je dobry napad to instalovat vo Viste a v W7 do Program Files…