jsem začátečník a nedávno jsem si koupil Garmina Vistu HCX a rád bych se zeptal jestli se někomu stává a proč případně, že když si s nim (Garminem hraju doma, tak mi často vytuhne a to tak, že ho musim velice často restartovat?
Nejčastěji se mi to stává když je připojen k PC ale i jinak mi doma zatuhává často. vyhledávání družic přitom vypínám hned po startu. Mám v něm poslední verzi SW přes Garmin WebUpdater, 2.50.
Venku se to nestává vůbec… Fakt nechápu
A ještě jeden dotaz - dnes jsem si zkusil jen tak cvičně nalézt svou první cache, ale na místě se furt někdo coural, lidi z aut a nějaké rodinky, že mi bylo dost blbý začít tam někde něco ohledávat a ochmatávat, protože bych prostě musel být za blázna nebo za zloděje.
Jak takovéto situace řešíte vy ostatní? Procházíte se kolem? Přijdete jindy? Třeba večer?
Ahoj,
s tou Vistou je to nějaký divný, mě se to ještě nestalo. Je teda fakt, že si s ní nehraju a doma ji zapínám jen na chvíli /na nahrání cachí/, ale dělat by to rozhodně nemělo. Ovšem žádný sw jsem nepřehrával, mám to jak jsem koupil. Pokud můžeš, tak zkus jinej sw a pokud se to nezlepší, tak to bude asi na reklamaci.
Jinak když je někde víc lidí tak se vrátim jindy, pokud to mám daleko tak něco vymyslím - docela dobře se to dá maskovat třeba foťákem. Když tě budou mít za blázna tak je to v pohodě, pokud za zloděje tak může nastat problém.
OK, dik za rady…Fotak beru priste sebou. Co se tyka toho tuhnuti, tak ja na to mam asi smulu, protoze minula gpska (BT modul) mi v praci ci doma taky tunul, resp. spojeni bylo casto spatny ale venku vsechno ok…
PS: Na Garmin.com je u tohoto firmwaru napsáno o rok starší datum vydání, jinak update koresponduje s popisem a verzí pro Legend HCx update z února 2008.
Ahoj, zatim jsem to nevyresil. Nejak jsem se s tim zatim smiril Nemam malou kartu ale zkusim to. Pujcim si ji od kolegy a uvidim. Pak prip. napisu jestli to pomohlo…