Tykat, nebo vykat? :-)

Ahojte,
mám dotaz, jsem začátečník..a.. nedávno jsem psal jednomu kačerovi email kvůli pomoci s mysterkou, tykal jsem mu a zítra se s ním uvidím. Mám mu tykat nebo vykat? :slight_smile:

Předem díky!

Ahoj, my automaticky tykáme a ještě jsme se nesetkali s tím,že by to někomu vadilo.B)

Jako na vandrech nebo na síbíčku (CB radio) - tykat. I když - jednou jsem se seznámil s kačerkou ročník 47 a šlo mi to těžko. Ale Wabimu Daňkovi (ročník 47 http://www.wabi.cz/zpevnik/1031223251_zpevnik-) bych tykal… :slight_smile:

Ahoj. Normálně bych tykal.:slight_smile: Apoň to tak v geocachingu vždycky fungovalo.

Ahoj, taky většinou tykám. Výjimkou je tatínek mé kamarádky, který je taky kačer, tam mi to přišlo trochu divný a tak mu vykám.

Já jsme pojal ideu, že všichni co to hrajou, tak si tykají a toho se držím. Nebo je něco špatně?

ja to beru podle "osobniho pocitu". kdyz se mi treba zda, ze je dotycnej kacer starsi o tolik, ze by to odeme, uz jenom z ucty, bylo vhodny, tak vykam, jinak tykam, ale je to na Tobe, jestli tykas ne bo vykas, muzes si vybrat(coz je dobry:D)

Blbý je, když tomu kačerovi začneš tykat a on je to náhodný mudlovský kolemjdoucí :slight_smile: Když "testuju", tak vykám, po odhalení už je to pak jasné :-))

Mám to stejně.

Já tykám, pohybuju se ve dvou velkých volnočasových aktivitách (GC a pétanque) kde je automatické tykání, takže mám občas problém si uvědomit že bych měl i jinde vykat. :slight_smile:

Díky moc, budu mu teda tykat :wink: A jak byste to viděli u mého synka? Je mu 13, tak nevím. Díky

Tykat. Zatím jsem nezažil situaci, kdy by to někomu vadilo. :slight_smile: Navíc, na eventech by se to velmi špatně pamatovalo, komu vykat a komu tykat. :smiley: