Zdravim, jsem začátečník, a moje první založená keš se mi zrovna dvakrát nepovedla. Druhou si chci trochu napravit reputaci a vím, že u první je kritizováno hlavně místo. Proto se chci zeptat, jaká skrýš je lepší. Přikládám obrázky.
pozn.: ten kmen je prhnilý, takže se trany dutý, ale moc se mi jako skrýš nelíbí pomyšlení, že přijde nějaký pes a…
k tomu stromu, ten se mi zamlouvá mnohem víc, je v dostatečné výšce, takže vlhkost od země by se vyřešila, akorat je asi 50 metrů od hlavní silnice.
Tak prvně, to že se ti jedna keš nepovedla a je kritizovaná neni důvod abys hned zakládal druhou. Spíše naopak, proto se pak u nás hromadí spousta méně hodnotných keší, kečeři je sekají jak na běžícím pásu, místo toho aby nad keší uvažovali delší dobu.
Budu teď mluvit za sebe, na naší první a druhé keši jsme pracovali skoro měsíc a to tím způsobem, že jsme si prvotní myšlenku nechali v hlavě a rozvíjeli ji a vybrušovali.
Uznání u keše získáš tím, že jí věnuješ čas. To, že se ti první keš nepovedla neznamená, že jí nemůžeš přepracovat, třeba i archivovat a založit někdo trošku jinde tvou "druhou" první keš. Rozhodně to bude prospěšnější než abys tu nepovednou "nechal otravovat vzduch" (nemyslim to zle" a vrhnul se hned na jinou.
Pokud jde o mě, tak takovým keším u silnice bych se vyhýbal, myslím, že tímhle umístěním radu keceru odpudis.
Pokud chceš chválenou kesku, projdi si přírodu kolem svého bydliště, koukej, dumej a na nějaké pěkné místo narazíš, pak si sedni a přemýšlelj jak ho dobře využít, dej si práci, udělej nějakou promyšlenou a dobrou schovku, misto tradicniho schovavani pod kamen a slova chvaly te rozhodne nemuzou minout
Tot muj ponekud rozvlekly nazor
PS. pokud bych si opravdu musel vybrat z tvych nabizenych moznosti, tak bych volil odkaz cislo 1)