Nikde jsem nenašel ,tak se zeptám…Jde a pokud ano,tak jakým způsobem,získat k vlastnímu TB ikonku?Něco jako mají Jeep4x4 apod.Děkuji za odpovědi,jsem začátečník,tak se ptám…
Myslím, že je to svázané spíš s GC, než s TB… Pokud si necháš vyrobit trackovatelný GC od výrobce spolupracujícího s GC.com, měli by Ti nabídnout ikonku v rámci ceny celé zakázky. O personifikovaných ikonkách TB jsem ještě neslyšel.
Nepovažuji se za profíka,když "lovím"pouze rok a nálezů mám málo…Jen mě zajímá,jak ke svému již do oběhu danému TB,přidám jeho originální ikonku,ať tam není ta placka…
u TB je vždy placka, jedinou výjimku dělají snad jen Unite for Diabetes, ale předpokládal bych, že v tom případě už jde spíš o jakéhosi hybrida mezi TB a GC. u TB máš ale jinak vždy tu placku. jedinou možností by bylo objednat si GC a TB a nechat někoho aby ti na TB smazal původní číslo a vyryl na to číslo z GC, jinak to asi nepůjde
…ačkoliv tím by se výroba ikonovaného TB hodně prodražila. ale třeba by stačilo jen nechat vyrobit takovou GC (ne TB ), která by měla požadovanou ikonku a vzhledově by vypadala jako TB a taky bys ji tak použil
Asi to nejde. Jeep je výjimkou, protože jeho výrobce zřejmě massivně zasponzoroval Groundspeak (čím asi Jeremy jezdí a proto má svojí speciální ikonku. Ostatní TB jsou jednoho typu, proto mají všechny stejnou ikonu.
Něco bych klidně zaplatil,pokud bych odlišil svůj TB od ostatních.Hláška GC ano,TB ne mě neodradila;).Myslím,že by to brali i ostatní,kdyby to bylo reálné…
No možná by bylo řešení vzít trekovací číslo z nějakého ztraceného GC . Na nějaký plech vybouchat trekovací číslo a nějaké to povinné psaní a pustit to do světa.
To je jasná věc. Jelikož dělám rytectví tak jsem se o to jeden čas zajímal, ale když jsem viděl cenu asi 180$ za ikonu a trekčíslo, tak jsem to vzdal. Jo a ještě toho musí být série asi 50 mincí, čili originál neberou. Možná už je to jinak, ani nevím kde jsem to čet.