Zdravím všechny zkušené geocachery ( snad je to správně ). Stal jsem se s velkou radostí majitelem GPS přístroje a dozvěděl se o sportu s ním souvisejícím - geocachingu. Jelikož jsem vážně úplným začátečníkem prosím touto cestou zkušené kolegy - kamarády o radu, kde seženu seznam keší pro začátek v mém nejbližším okolí a následně kde získám údaje souřadnic pro hledání. Děkuji za první rady a krůčky v novém světě GPS.
[quote] Rádius: Zdravím všechny zkušené geocachery ( snad je to správně ). Stal jsem se s velkou radostí majitelem GPS přístroje a dozvěděl se o sportu s ním souvisejícím - geocachingu. Jelikož jsem vážně úplným začátečníkem prosím touto cestou zkušené kolegy - kamarády o radu, kde seženu seznam keší pro začátek v mém nejbližším okolí a následně kde získám údaje souřadnic pro hledání. Děkuji za první rady a krůčky v novém světě GPS. [/quote]
Cau,
jdi na americke stranky www.geocaching.com (prave zde jsou vsechna data atd., firma Groundspeak hru Geocaching provozuje v podstate po celem svete), zaregistruj se tam (pokud jsi tak jeste neucinil), pak prejdi po prihlaseni na stranku sveho uctu (My account) a v pravem sloupci pod odkazem "Update home coordinates" si nastav GPS souradnice sveho domova-to staci jednou, pak si to bude pamatovat. Od techto souradnic se budou pocitat a hledat cache od tveho bydliste-staci pak uzit odkaz rovnez na strance sveho uctu vpravo nazvany Search for nearest caches from your home coordinates (filter out finds). Tim vyhledas nejblizsi cache od tvych predtim nastavenych domovskych souradnic (klik na cast linku v zavorce navic odfiltruje cache, ktere jsi uz nalezl).
Hledat vsak muzes i jinak, a to na strance pod odkazem Hide & Seek a cache-lze hledat napr.dle souradnic, jmena cache ci jmena waypointu (bodu cache ve tvaru GCxxxxx).
Jak vidis, bez zakladu anglictiny to nejde. Pokud moc anglictinu neovladas, pouzij nejaky online slovnik, napr na Seznamu.