založení kešky

Zdravim Vás poradí mi někdo jak založit kešku? Jsem začátečník a nějak se neorientuju. Dík moc

http://geowiki.hidden.cz/wiki/Založení_cache

Než se vrhneš do zakládádní určitě si přečti výše uvedený článek, také články na navigovat.cz, které jsou za člankem v odkazech a hlavně prosím nejdřív zkus najít aspoň pár desítek keší tůzných typů a velikostí.
Pomůže ti to získat přehled, co se jak dělá, a vyvarovat se obvyklých chyb.:wink:
Hoddně štěstí a trpělivosti se zakládáním.

Protoze jsem zrejme v podobne situaci jako Ty, mam pro Tebe jednoduchou radu:
Kdyz jsem se cca pred 1/4 rokem dozvedel o existenci GC, prvni co me napadlo bylo zalozit kesku. Zacal jsem hledat na webu a docet jsem se, ze je dobre nejdriv alespon 10 kesek odlovit. Hmm, skoda, musim tedy jeste chvili vydrzet. Kdyz se ta desitka blizila, uz mi bylo jasny, ze 10 nestaci a dal jsem si zavazek, ze musim vydrzet alesopn do 25. Dneska se blizim ke 30, precetl jsem cca 300 listingu, pravidelne slidim v tomhle foru a jsem uz docela v klidu. Muzu Te jen ujistit, ze ma predstava o tom jak bude moje keska vypadat se od te puvodni lisi k nepoznani!:smiley:

perfektni sebereflexe, klobouk dolu !:wink:

Škoda, že nejsou takoví všichni. Ale z nějakýho důvodu chcou všichni strašně zakládat a nenechají si to vymluvit.
V hustě zakešovaných oblastech má nejprve hledání ještě jeden trochu vedlejší efekt - seznámení se s místama finálek mysterek a multin kvůli případným kolizím.

Osobně čekám do stovky. Už se to pomalu blíží tak musím konečně něco vymvslet. V mezičase mi někdo vyfouknul jedno místo , které jsem měl vymyšlené :slight_smile:

To není, řekl bych, nejlepší přístup. :slight_smile: Osobně si nedovolím nikoho kritizovat, na to jsem n00b, ale "mám sto, tak založím kešku" není dobrý. čímž neříkám, že to tak máš :slight_smile: