Ahoj.
Nedalo mi to abych nenapsal jednu svojí příhodu která se mi stala právě minulý týden.
Chtěl jsem jenom poukázat na fakt, že i nepříjemné zážitky mohou nastat při vyhledávání keší.
Můj příběh.
Již v práci jsem se těšil jak si findnu jednu keš kousek od místa bydliště, jelikož jsem začátečník tak raději volím keše v okolí.
Tato slibovala výlet i na místo ne tolik vzdálené, ale neméně zajmavé a navíc jsem tam docela dlouho nebyl.
Jedná se o keš GCVT8M Žumberk.
Vyrazil jsem z práce domů s tím, že se bude jednat o krátkou zajíždku na které naberu ženu a splečně keš najdem. Nakonec žena odmítala jet tak jsem se vypravil sám. Za cca hodinu bych byl spátky kdyby vše šlo jak má.
Nuže pominu cestu na zříceninu, a vrhnu se přímo k tématu, GPS mi ukazovala nějakých 10m od místa nálezu. Skrze svojí horlivost jsem si neuvědomoval, že terén je dosti náročný a já nebyl vybaven botami co mám na chození.
Když GPS ukazovala 2m od místa určení, bůh ví jestli jsem nešel zbytečně náročným terénem já. Tak jsem se prodíral houštím a lezl po kamenech stále nahoru. Jak tomu tak bývá mi na jednom místě podjela noha a jen tak tak jem to ustál, ještě jsem se tomu já bláhový člověk zasmál a zbrocený potem a obalený komáry a klíšťaty jsem sondoval okolí.
S vidinou místa kde by keš mohla být jsem se začal drápat po strmém mensím skalním útvaru když v tom mi podjela noha podruhé a to fatálně. Pak si již jen pamatuji jak se kutálím po kamenech dolů, zastavil mně až strom. Vyražený dech si pamatuji jako první, když jsem se z toho "vysípal".
Tak jsem se pokoušel vzpamatovat, v mrákotách, odněkud mi tekla krev po obličeji, koukám na mikinu a pod krkem cákanec od krve.