Bazar GPS

Ahojky,
jsem úplný začátečník a zatím nemám gps…a tak se obracím s prosbou na Vás…prosím, paraďte jakou gps by si měl začátečník pořídit..A také jsem se chtěla zeptat jestli náhodou někdo z vás, otrlých geocacherů, zrovna nemění svou starou gps za novou…Koupila bych nějakou starší gps..díky za odpovědi…:wink:

Ahoj!
GPS a jiné věcičky na prodej najdeš v této rubrice.
Jinak pokud máš nějaký alespoň trochu slušný mobil, je dobré si pro začátek pořídit bluetooth modul, ze samostatných zařízení je pro začátečníka vhodné GARMIN Geko, nebo GARMIN eTrex.

Díky moc…jak za radu ohledně nových gps:p, tak i navedení do správné rubriky

Jinak koukám, že máš narozeniny, tak přeju všechno nej…:wink:

Čauky
Nemám názor takový, že začni používat tento krám…nebo tento…a pak uvidíš. Preferuji názor, že je lepší si pořídit pořádnou moderní (dle technologií) věc a tuto používat. Je hloupost si kupovat "starou obouchanou Škodovku", když se chci naučit jezdit, protože je levná a přitom chtít něco normálního - lepšího-bezpečnějšího-kvalitnějšího, byť za trošku více peněz. Styl řízení a jízdní vlastnosti jsou úplně jiné od moderních vozidel. To platí u všeho (tedy pro mne rozhodně !). Pořiď si pořádnou GPSku a nebudeš litovat. S tímto tě geocaching určitě chytí. Než aby jsi "lovila" signál GPS namísto skrýše. Geocaching je do jisté míry i dobrodružství, styl života, hra, zábava…GPSka je zdokonalení tohoto a zjednodušení hledání (dá se lecos najít i bez GPSky). Je to prostě super zábava. Nelituj nad koupí něčeho pořádného - v nejhorším to můžeš vždy prodat, ale proč !!!
Ahojky

Podle mě je stejně nejlepší si zezačátku koupit modul k mobilu či PDA a hledat takto a až tě to teprve chytí koupit kvalitní navigaci. Kdyby tě to nechytlo, tak modul použiješ na navigaci do auta. Já s modulem začínal a pro základy je dostačující.