Předem upozorňuju, že nejsem žádnej programátor, všechno bylo metodou pokus omyl a zajímá mě jedině to, jestli to funguje..jak to funguje to mě je už jedno, hlavně že to dělá to co má. Vím, že lidi znalí se kódu zhrozí..ale což:)
Tak konečně se, s nemalou pomocí HaLuMy (fakt ti díky, že jsi ty nápory otázek přežil:) ), podařilo. Dodělal jsem export pro 60CSx jak, hlavně zejména, pro POIe tak i pro PIXLIČKY.
Oba dva skripty jsou postavený na jednom základě a to na tom, že jméno waypoitnu není GC_ID, ale jméno kešky ovšem upravené pro to aby se co nejlíp vešlo a bylo co nejlíp poznat co je to za cache.
Příklad :
Podorlicke lokalky no.1, Doudleby – Rokytnice -> Podorlicke1
Borovice ze Svidnice -> BoroviceZe
K duplicitě dojít nemůže, protože to kdyžtak dává nakocen číslo. Prostě to vymaže mezery, dá první písmenka slov jako velký a spojí to do sebe. Ořízne se název na 10 znaků a pokud existuje tak na 9 a poslední je nahrazenej číslem. Pokud je víc jak 9 stejnejch tak to ořízne na 8 znaků a odlišuje se to až do 99. Pokud název cache obsahuje číslo, tak se tohle číslo napíše na konec jako 10tej znak, nemělo by tedy nikdy dojít k duplicitě, protože i to je pak testovaný.
Tak je to s názvama keší. Ovšem v gaminovi to vypadá ještě troch jinak
CIHLIČKY:
Název se skládá z : Upravený název + CG_TAG (značka pro velikost, typ, obtížnosti)
Tedy nakonec to vypadá takhle BoroviceZeTR11 tj.: borovice ze svídnice tradiční regular 1 / 1
Protože tag neobsahuje přesný obtížnosti, je pak přesná obtížnost zobrazena v poznámce.
Poznámka obsahuje: terén/obtížnost datum posledního found logu GCID
Tedy: 2/1.5 LF: 30.12-1899 GC10F8Y
jsou generovány jen hlavní souřadnice keší bez waypointu hintu atd…to se řeší přes POI
POI: