Zdravím mam nainstalovany oficialní tento program v nokia c7 a ted nevim nebo lepe neumim pokračovat dále myslím tím načtení kešek do programu atd.děkuji moc za jakoukoliv informaci
mrkni sem http://www.geocachenavigator.com/Support/FAQs/tabid/169/Default.aspx
a taky sem http://navigovat.mobilmania.cz/clanky/geocache-navigator-idealni-volba-pro-prilezitostne-geocachery/sc-3-a-1313778
musíš na gc.com získat nějaký pin na aktivaci, už je to dlouho moc si to nepamatuju. Aplikaci nepoužívám, lituji její koupě. Nejen že je na nokii n97 nepřesná, ale od určité doby mi odmítá filtovat nalezené keše.
děkuji moc za odpovědi jsem začátečník a nedoporučíte teda co na tu c7?
Používám tento program na N82 a je naprosto perfektní. Funguje celkem přesně a hlavně má perfektní mapy - detaily do úrovně cestiček v parku. Pár set keší jsem s ním už našel a mohu jen doporučit.
děkuji a nejde mi presunout ze zdejší mapy kešky do tohoto programu
Pointa mi není úplně jasná. GCN funguje tak, že si stáhne určité množství keší v blízkosti bodu (aktuální poloha, zadané souřadnice, adresa) - ke každé ukáže vzdálenost a směr. Je možné filtrovat podle nalezení nebo typu cache. Každou jednotlivou keš je možné zobrazit na mapě. Co GCN neumí je zobrazení více keší na mapě najednou. Také jsem tam nenašel import keší například z GPX nebo z geocaching.com. V praxi se ale ukazuje, že to nevadí, protože není problém si keš načíst podle jejího kódu - ten si na papírek může napsat každý, pokud to potřebuje.
GCN je dnes uz ponekud rigidni aplikace. Dohledavani v terenu je ale dost dobre. Pri volbe "Near me" a pripojeni k internetu to vyhodi vyfiltrovany seznam kesi v okoli. Dale pak po zvoleni kese lze prepinat mezi kompasem, listingem a mapou (Googlemaps). Jako jedna z prvnich aplikaci dokazala posilat Field Notes. Ja ji obcas (vyjimecne) pouzivam, kdyz GS "modernizuje web" a Handy mi zrovna nejede.
jestli tomu dobře rozumín musí člověk být neustale onnline?