různé zvraty a kotrmelce způsobily, že jsem zůstala bez GPS i bez společnosti na geovýpravy [:(] Nenašel by se tu někdo, kdo by mě chtěl [:P]
Zkušeností mám s hledáním na opuštěných lesních mytinách i v zalidněném Londýně. Nevím proč, ale tady mi zrušili účet, takže případně koukejte na .com, pod stejnou přezdívkou). Docela ráda bych našla pár lidiček kteří stejně jako já propadli geocachingu, nebráním se žádnému způsobu přepravy k cíli - pěšky, na kole, na běžkách, na sněžnícíh, na odí, vlakem, autobusem :-)
Je mi 23, jsem z Brna, studuju na VŠ, o zájmech je toho docela dost o pár řádků výš [:D] Kromě toho se zajímám ještě o spoustu dalších věci, takže můžu pomoct i při řešení mnoha úkolů [;)]
no s takou atraktivnou nabidkou urcite dlho neostanes sama (teda myslim bez GPS a geoparty [:D]) Akurat brnaci su neschopni [;)][:D][H] (teraz ma zabiju), pod do Prahy [:)].
Kazdopadne uz nas je tolko, ze tu za chvilku bude fungovat geoseznamka [:)]
Ale vazne, zelam Ti aby si tie kotrmelce zivota zvladla a nasla si v Brne spravne geolidicky [Y]
Brno je zlata lod, za devcaty z Brna chod [:P] Poznamka nebola mierena proti holkam z Brna [H], chcel som len podpichnut brnenskych geokolegov, aby zareagovali a vzali ta pod ochranne kridla [:)] Tu v Prahe by sme Ta rovno zaradili do nasej vodackoskalackej partie [:)]
Hlasuji pro Prahu :) Uz dlouho nemam nikoho kdo by mne odjistil na jedne 5/5, kde je potreba horolezit... Veci na lezeni mam a na umelych stenach hojne vyuzivam....
Do Prahy nechod, tady je líp, a Brňáci rozhodně popichovat nepotřebujou :) Stačí počkat až přijdou z práce, případně ze školy, že?
Já například jsem z Brna. Vybouchla mi kamarádka (ne doslova, samozřejmě) kterou sem chtěl letos vytáhnout na nějaké to cachování, a sám prostě nějak nemám tu správnou motivaci. Tož nějakým těm společným výletům bych se jistě nebránil. Jen nejsem už student, takže spíš jak práce dovolí.