Jsem nováček, ale chci mí jasno:

Narazil jsem na to, že u kešky GC16HCE má owner požadavek na to, aby keši zbyly alespoň 3 TB nebo GC. Dnes jsem ji odlovil a našel jsem v ní pouze jeden TB. Nechal jsem ho tam. Měl jsem ho vzít a "nechat putovat" do další kešky? Nebo jsem to mohl udělat pouze v případě, že by tam byly 4 TB? Jak postupujete v obdobných případech vy? Díky za info.

Popravdě řečeno, kdybych mohl TB posunout na nějaké zajímavé místo nebo mu pomoct v cestě, neváhal bych.
Jak teď ale koukám, tak nějak je to napsáno i v listingu.
Tady kdyžtak klikací link… [cache]GC16HCE[/cache]

edit:
Nevím jak bych se na cíl téhle cache koukal jako majitel TB. Trackovatelné předměty by měly hlavně cestovat, ne čekat v pixle na někoho, kdo má zrovna smůlu a žádný nemůže najít. To už je ale jiná otázka.

V listingu je uvedeno "Tato cache by mela fungovat nasledovne:
Pokud to nebude v rozporu s vasim presvedcenim nebo s ukolem daneho travelbugu, snazte se o to, aby po vasem odchodu v kesi zbyly alespon 3 TB/GC.
" Dle mého válet se v keši je proti úkolům TB a proto bych takovou podmínku nedodržel. Samo je asi hloupost vybrat všechny TB pokud jich tam je víc… ale.

Tohle je klasika u TB hotelů. Ty prostě nebudou fungovat, protože pokaždé se najde hovado, které je schopné vybrat všechno, co tam je. V lepším případě to pošle dál, v horším to ukradne. Taky jsem tak přišel o pěkné coiny. Kdyby hotely sloužily těm, kteří chtějí coinu poskytnou možnost cestovat kam má, případně umožňovaly odložení trackables, které prostě potřebuju posunout, bylo by to fajn.
Jenže to by lidé museli číst listingy u keší a cíle GC a TB. Jenže to je marný, marný, …
Odpověď na otázku: kdyby to fungovalo jak má, řekl bych "nechat", abych vyhověl ownerovi. On ho posune kačer, který má něco na výměnu. Jenže to nefunguje, takže říkám "posunout", zachráníš ho před zloději a ignoranty.