Kešujete v Beskydech? Pozor na medvědy!

Všichni, kteří se chystají kešovat v Beskydech či okolích horách, jistě uvítají tento informativní článek:

Medvědi hlásí návrat do českých hor, v Beskydech jich žije už pět

Řada nejen cacherů tuto informaci jistě velmi ocení (viď, Vladimíre :)), každopádně rady v článku se hodí všem - nikdo už asi medvědy v našich lesích nepamatuje, že…

jo pokud chcete vedet, co delat pri blizkem setkani medvediho druhu, zeptejte se dandry :slight_smile: ten si to loni nacvicoval na slovensku a aby v tom nebyl sam, zalozil na tom miste earthku :smiley:

Zajímavý článek - napřed píšou, že medvěd se živí hlavně slabšími kusy a mršinami a pak jako obranu uvedou lehnout si na zem a dělat mrtvého. Ale třeba jsem to jen špatně pochopil…

Do Beskyd jezdím často, i když teda zatím ne za krabičkama (v tom jsem nováček :stuck_out_tongue: ), ale medvěda jsem zatím nepotkal. A i kdyby, tak to snad tak žhavý nebude, prý to jsou plachý zvířátka :wink:
Když na nějakýho ale narazíte, tak doporučuju spíš než radama z článku na idnesu řítit se raději tímhle:
http://www.svetoutdooru.cz/clanek/?106912-medvedi

Jestli tomu dobře rozumím, tak v Beskydech všechny keše přemístit max. na metr od turistické cesty (hlavne je odstranit z NEPRISTUPNYCH terenů) :o:o:o:p

Po přečtení 2.článku jsem docela ráda, že ZATÍM nejsme rájem medvědů… :wink:

Blázníš? :o Kam by se pak poděl všechen ten adrenalin? Vždyť to je na tom to nejlepší :smiley: Logování za běhu s huňáčem v zádech, to je za 100 bodů :smiley:

L-l-lidíčky, n-n-n-ebojte se! J-j-ja-a n-n-nnejsem me-me-medvěd…

J-j-j-ja jsem Va-va-vašéeek

Lidičky, nebojte se, já nejsem medvěd, já jsem geomedvěd :smiley:

Ministerstvo cestovního ruchu a turistiky doporučuje při výletech v Beskydech a na Slovensku, nosit s sebou česnek,který medvědy odpuzuje a na oděvu mít při chůzi navěšeny rolničky,či zvonky.