Kontrola návštěv

Jsem absolutní nováček a začátečník a mám asi naivní dotaz, ale nikde jsem nenalezl cache, ve které by byla odpověď. Jak se zabrání rádoby kešerům, kteří zahlásí objevení cache a přitom tam vůbec nebyli? Existuje, alespoň doufám, nějaká zpětná kontrola? Asi majitel cache kontroluje zápisy na netu se zápisem v logu? Uvažuji i o zasazení cache, tak mě zajímají z toho vyplývající povinnosti (samozřejmě ne hned, ale po nějakých zkušenostech…)

Ja to nikdy nekontroluju a taky samozrejme sam nepodvadim, ne ze by mi neslo o statistiky, ale k tomuhle bych se nikdy nesnizil a tak to necekam ani od odstatnich. Ostatne, jestli nekdo chce ziskat bod na me kesce za cenu moralniho upadku, tak klidne muze - nesmazu mu ho. Mozna :wink:

Řekl bych, že většina z nás hledá kešky pro radost z nálezu, takže by to nějak nedávalo smysl, logovat někde nález bez nalezení.

Ty statistiky nejsou zase až tak důležité, jsou to jen čísla, jde hlavně o to někam dojít a najít.

Čím složitější keš, tím více radosti …

Myslím, že ti, kteří těch svých caches mají několik desítek, by docela měli “hoňku” to vše kontrolovat :-).

No, ono si toho vsimaji i navstevnici kese - me napriklad docela zajima, kdo byl kde prede mnou (a napriklad jak kes schoval) a pokud by byl zapis jen na webu a ne v logbooku, tak bych to asi zaregistroval :wink:

Souhlasim s Matym i s PaBou…
Ale hlavne vitam mezi nami kamarada, ktery se chysta kesovat takhle zodpovedne. To potesi…
Preju ti, at ti da geocaching hodne prijemnych zazitku. :slight_smile:

Díky… a doufám, že se u nějaké kešky potkáme…

V jednom případě jsem si všiml, že na mé kešce byl v listingu log o návštěvě a v logbooku jsem jej nenašel. Vyřešil jsem to mailem, a po omluvě kešera, který si spletl při logování názvy keší, jsem log na listingu smazal. Tím také připomínám tazateli, že jako vlastník keše má právo a možnost neoprávněné logy smazat.