Nabídka věcí pro geocaching - reklamní práce

Jelikož pracuji jako reklamní pracovník,připravil jsem si pro Vás malinkou nabídku.Vše co si zde přečtěte bylo vyrobeno mnou.

Nabízím možnost získat:
-Kalendář geocaching - stolní,nástěnný
-Nálepky - návrh a tisk nálepek s vámi zvolenými atributy(přezdívka atd..)
-Razítka - podle vašich představ
-Pozvánky na eventy - můžete vložit do nějaké keše a ,proslavit, váš event
-Věci ze skla s potisky geocachingu
-Potisk triček podle vašich představ - pro geotýmy ale i jednotlivce

A spoustu dalších věci které Vás jen mohou napadnout…

Přeji hezký den..Weremos;)

Ziskat nebo koupit?

No koupit..Napsal jsem to špatně..Promin

něco někde na ukázku není? :slight_smile:

ceny lidove?
nejakej web?

jestli máš web a nějaké obrázky - nákupu u tebe bych se neubránil =D

Co takovej trackovací půllitr, uměl by ?? :wink:

Ukázky toho geokalendáře? Nechtěl by jsi se pustit do projektu geo kalendář 2011?

Prominte že jsem tak dlouho neodepisoval,měl jsem ještě něco na práci.Trackovací půllitr by byl v pohodě.Určitě by šel.Stránky bohužel nemám,ale fotky se pokusím přiložit.A ke projektu geokalendář 2011 bych se rád připojil;)

Zde je odkaz na návrh geokalendáře.Doufám že se bude líbit:D
http://weremos.rajce.idnes.cz/nastenka/#Geokalend2011.jpg

No hezké, ale jak už bylo zmíněno, přeci jenom by to chtělo udělat nějaký ten e-shop, kde by bylo vidět "co to je a kolik to stojí"

A co se týče e-shopu, tak sice jsem to ještě nezkoušel, ale co jsem tak náhodou viděla na netu, tak už to asi není dnes žádný problém, za rozumnou cenu dostaneš komplet celý e-shop, tak o tom přemýšlej :wink:

Sháním něco jako "GC- Cake", tedy možnost potisknou placku, náhradu za geocoin… Je nějaká možnost..?

No zní to hezky. Trička za nějákou hezkou lidovku ba jsme si také nechali líbit :wink: A ten trackovací půllitr také nezní špatně :smiley: