nemohu se přihlásit na geocachig.com

Ahoj,
už jsem skoro šílený, nemohu se přihlásit na geocaching.com z aplikace na mém Palmu.
Vytvořil jsem si účet, v pohodě se na něj přihlásím z webu. Asi tak 5 dní mi aplikace v Palmu normálně fungovala ale ted již asi třetí den neustle hlási špatný účet nebo heslo. Palm jsem restartoval, účet jsem si nechal zvalidovat a pořád nic. Prosím o radu. Jsem nováček, možná dělám něco špatně…
Díky moc, Ondra

Všiml sis něčeho nového na stránkách Geocaching)

Čau.Nevím jestli to souvisí…stejný problém se mi ted stává při přihlašování z netbooku.Zadám jméno a heslo a prostě mě to nepřihlásí.Přihlásí mě to až kliknu na ikonu "obnova stránky"…pak vše funguje.Zkus to podobně.
Sooptik

No já teda taky nic nezaregistroval co je nové na GC.COM ?Ale je fakt že jsem to nestudoval.

Je celkově novej design stránek a pravděpodobně změnili i věci okolo přihlašování (nevím přesně jak moc, nezkoumal jsem to), a tak s tím prostě teď některé aplikace mají problém.

Jinak to co píšeš se mi stalo na netbooku taky (Ubuntu + Chrome), ale mě dokonce nahoře chyběly kolonky pro přihlášení a musel jsem dát Geocaching a až tam se přihlásit :@

onho: koukal jsi, jestli autor nevydal novou verzi?

Jasný,design jsem registroval…myslel jsem že je změna v nějakém propojení GC.CZ.
V netboku mám chrome(na velkým taky a v pohodě).Spíš jsem myslel že to je widousama 7 starter.Ale zistil jsem jak na to tak to už neřeším,prostě stránku obnovím:-)

Ohledne prihlasovani nastala vyznamna zmena v tom, ze prihlasovaci formular odesila tvoje prihlasovaci udaje pres sifrovane spojeni https. Takze je mnohem tezsi tvoje prihasovaci udaje odposlechnout.

Duvod, proc se tim groundspeak halasne nechlubi, je patrne jen jeden - lide by se zacali ptat, proc to bylo doposud nezabezpecene. :wink:

Ach.. tým čo majú menej ako 5 príspevkov by som zakázal písať príspevky..

no ty chytrej, a jak by se nováček dostal nad povolených 5 příspěvků, když bys mu je zakázal psát :smiley: