Pyramida

V okolí pyramidy, je Cache. Jak si jí, mohu uložit do programu " geoget 2.5.617 " ? Program mě zaujal, a však jsem nepřišel na to, jak s ním pracovat. Jsem mezi kačeri nováček. Proto se zde dotazuji. Můžete mi, někdo poradit ? Zajímá mě, kde si jí uložim, jak si k ní mohu udělat případné poznámky a td…

zkus začít třeba tady http://geoget.ararat.cz/doku.php/user

anebo zkus GSAK, ten je sice jen anglicky, ale podle mého více USER Friendly. hm, ale je placený … takže nechci navádět…ale sehnat se dá vše.

Ja nevim, ale nabadat ke kradeni software, kdyz je navoc zdarma dostupna alternativa, to mi prijde jako velka blbost. Ta uzivatelska privetivost je take velmi individualni. Ale co je nejdulezitejsi, GSAK v principu situaci novackovi nijak nezlepsi, spise naopak.

Vec se ma tak - Geoget i GSAk jsou programu na spravu databaze kesi, ale oba jsou na zacatku bez dat! Takze nejdrive je nutne tam ta data dostat. Nejjednoduzsi je import PocketQuery, to ale maji jen platici uzivatele Geocachingu.

Geoget navic umi importovat webove stranky. Takze kdyz si ve webovem prohlizeci prohlizis listing nejake kese, staci si jej ulozit do souboru na disk a pak naimportovat do Geogetu… a mas ji tam, komplet, se vsim vsudy. Tohle GSAK neumi.

Pochopitelne, takto importovat vice kesi najednou je otrava, takze existuje programek Geojarry, ktery to stahovani webovych stranek s listingy umi automatizovat. Ale pozor, Groundspeaku se roboticke projelzani jejich webu nelibi.

Jakmile mas v Geogetu kese, muzes s nima pracovat, vyhledavat (Geoget si i lepe poradi s diakritikou nez GSAK…), filtrovat, atd. Vybranou mnozinu kesi pak muzes zase exportovat kam potrebujes. kesky si muzes prohlizet a psat si k nim poznamky. Prikladat soubory, oznacovat nalezy, pridavat tvoje vlastni waypointy (treba s vylustenymi souradnicemi). Ale zaklad je - dostat ty kese do programu.