Mám takovýto problém:když nahraju kešky stažené přímo z gc.com do oregona(stahnu si soubor do počítače a potom nahraju do oregona) tak se mi stane,když vyrazím do terénu na kešky a zapnu oregona,že tam nic není,žádný soubor s keškama(to dovede vždycky nasrat).Přitom když připojím znovu oregon k počítači tak ten soubor tam je,když jsem v terénu tak se to tváří oregon,že tam soubor není.
Taky se mi to stává. Ve čtvrtek dokonce zatuhl úplně (tj. nenastartoval).
Po připojení na počítač jsem odmazal polovinu fotografií a zas běhá v pohodě - takže jestli to není přetečením nějaké operační paměti (laicky řečeno).
Pratele, jen jedna technicka, kdyz se ptate na nejake otazky nebo mate nejake pripominky, uvadejte vzdy presny typ vaseho pristroje a nejlepe i verzi FW, lepe se na to potom reaguje.
A dalsi vec, existuje uz tema kam patri i tento dotaz: http://www.geocaching.cz/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=8786
@ok5ab] nad timhm si taky v jednom threadu posteskl a resenim je gpx hazet na kartu a v pripade, ze zacne oregano stavkovat, tak kartu vyndat, nastartovat oregona, vypnout, kartu vratit a pustit ho znova (ne na zem, i kdyz bys to asi udelal hrozne rad:)
A příčina takových vytuhávání ? Uvažuju o tom, že bych si to mejdlo koupil, ale když pak čtu takové příspěvky, chválím svůj starej HCx. To kdyby se mě stalo v terénu, tak bych měl chuť ten stroj zašlapat do země…:D.
To tady nikdo moc nepíše, jen že zapnul a vypnul nebo vyndal, zamdal kartu nebo prostě smazal a znovu nahrál do navigace…
… když se ale podívám, kolik lidí s tím mělo problémy a kolik je asi celkově Oregonů v oběhu, tak je to zlomek a hned bych kvůli tomu Oregon nezavrhoval. Já osobně vždy když nahraju keše do navi hned doma pustím, nechám načíst a hned vím, že je vše OK. Ta minutka na ověření nikoho nezabije…
Bohužel tady nikdo nepíše typ oregona, firmware a jak tam to gpx dostává…