Jaký garmin koupit?

Nazdar, potřebuji poradit, jsem začátečník a lovím pouze s mapou a s busolou ale rád bych si koupil do začátku nějakou levnou GPS
rozhoduji se mezi [color=blue]Garmin eTrex H[/color] a [color=blue]Garmin eTrex Legend[/color]
poradíte mi která bude lepší? jaké jsou výhody a nevýhody obou přístrojů? jak je to s přesností zaměření těchto dvou tipů?

Garmin eTrex H - novy model, citlivy prijem GPS signalu, ale nelze do nej nahrat mapy.

Garmin eTrex Legend - stary model, malo citlivy prijem GPS signalu (coz prinasi problem s prijmem treba v hustem listnatem lese, nebo v jakemkoliv lese po desti…), ale zase lze do nej nahrat mapy. Ackoliv do jeho 8MB pameti se tech map moc nevejde, ale da se s tim zit.

takže v případě že hodlám být nadále věrný klasickým mapám bude předpokládám na geocaching lepší Garmin eTrex H?

Ano.

OK děkuji za radu.

Ted budu kupovat novou Vistu HCX asi tady - http://www.barbone.cz/index.asp?stiid=67027&strsort=&str=0&tit=Garmin%20eTrex%20Vista%20HCx%20+%201%20GB%20microSD%20karta%20+%20dr��k%20na%20kolo
behem minuleho tydne byla zlevnena asi o 1500, dokonce vychazi lip jak Garmin Legend HCX ktery je o barometr a el.mag. kompas chudsi :wink:

eTrex Vista jsem si take objednal prijde mi jako nejlepsi bzvlaste se me libi ten kompas. Stoji cca 7000 (tolik za to chce autorizovany prodejce)

Kdys clovek pouziva klasickou busolu je podle me kompas v gps jen zbytecny luxus

ne nezbytně - kde je sever ví člověk i "intuitivně", pokud ale je na deset metrů u keše, tak je buzola k ničemu, ale elmag kompas v GPS se hodí.

Podivej se poradne na odkaz, uz stoji 4500 a to se vyplati :wink:

…udajne uz neni v nabidce:) :frowning:
(o viste jsem taky uvazoval: za tuhle cenu bych ji rozhodne bral…skoda no)